סמוטריץ': "החילונים הקיצונים לא מאפשרים לנו לחיות ע"פ אמונתנו"

    אסתי פלד 2 Comment on סמוטריץ': "החילונים הקיצונים לא מאפשרים לנו לחיות ע"פ אמונתנו"

    יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | נפתלי בנט: "מוכן לשבת איתו כבר היום למו"מ | תיק המשפטים: "עניין עקרוני מבחינתי" | סערת דיני התורה: "אוי ואבוי אם אי אפשר לומר דברים כאלה במדינת היהודים, אבור להיבהל מזה" | האזינו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על סערת 'חוקי התורה' שעורר בציבור הכללי לאחר נאומו בישיבת מרכז הרב, בו ייחל להשבת חוקי התורה בדיני ממונות והחזרת המשפט העברי למשפט בימינו, "אני לא נבהל מסערה כאן, החל להתפתח שיח שהוא חשוב לציבור בישראל".

    חזרתו של בנט: "אני מוכן לשבת היום עם נפתלי בנט ולדון איתו על העקרונות המשותפים שלנו, במטרה לחזור ולשלב אותו ברשימה שלנו. אסור שיהיה שוב פיצול בימין".

    כל יהודי מאמין במה שאני אומר: "אני לא באתי לפוליטיקה כדי למצוא חן בעיני מישהו. אני אגיד בדאווה את כל מה שיהודי מאמין בו. מכאן ועד לחשוב שמישהו בכלל יכיל פה אי פעם מדינת הלכה הדרך ארוכה".

    בלי כולנו: "תיק המשפטים הוא עקרוני מבחינתי כי הוא משליך על כל ההליכים השיפוטיים גם בשאר משרדי הממשלה. בממשלה הבאה בלי מפלגת כולנו, נוכל לעשות שינויים משמעותיים בענייני המשפט בישראל".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      סמוטריץ,אין לך בעלות על היהדות!
      אתה לא מכיר את חוקי התורה המחייבים שוויון בין האזרח לגר!
      אינך יודע מהי דמוקרטיה!
      לך ללמוד לפני שאתה משתלח,לפני שאתה מתנגח!
      אתה בור ועם הארץ!
      עדנה ברג

    2. 1

      תחיה על פי אמונתך,אל תפריע לאמונתי!"חייה ותן לחיות"
      עדנה ברג