אדלשטיין על ההתפרעויות בהר הבית: "לא נסבול יותר את המציאות הזאת"

    איתי גדסי No Comments on אדלשטיין על ההתפרעויות בהר הבית: "לא נסבול יותר את המציאות הזאת"

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בציון יום ירושלים במליאת הכנסת התייחס למצב האלימות הגואה בהר הבית, על ידי פורעים ערביים: "המציאות בהר הבית לא הגיונית, לא מוסרית, לא דמוקרטית ולא יהודית"

    צילום: פלאש 90
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין התייחס היום (שני) במהלך נאומו במליאה לציון יום ירושלים למהומות שהתרחשו אמש בהר הבית על ידי פורעים ערבים: "לא נסבול עוד את המציאות שבה בהר הבית הפורעים המוסלמים עושים מה שהם רוצים, והיהודים חווים מציאות איומה."

    עוד מדבריו: "לא פעם, ביום ירושלים, יש כאלה שמכל דברי הנביאים מקפידים לקיים דווקא את הנבואה מהפרק הראשון של ספר צפניה: " וְהָיָה בָּעֵת הַהִיא אֲחַפֵּשׂ אֶת יְרוּשָׁלַ‍ִם בַּנֵּרוֹת". אז הם מחפשים בנרות כדי למצוא לַמַה, למרות הכל, ירושלים היא עיר בִּנסיגה.

    אבל האמת הפוכה לגמרי. מגמת ההגירה השלילית – נבלמה; הירושלמים, מכל סוגי האוכלוסייה, משתתפים בשוק העבודה יותר מתמיד והעיר נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה שלא היתה כמוה.

    חמישים ושתיים שנה אחרי הניצחון במלחמת ששת הימים, ירושלים היא עיר ססגונית ושמחה, שצועדת בבטחה אל הֵעתיד עם תיק בן שלושת-אלפים שנים על הגב. זו עיר שגדלים בה היום ילדים וילדות שהם כבר דור שני לניצחון ולירושלים של זהב. הם דור שני לפתקים בכותל ולתפילות בעיר העתיקה. הדור הזה הוא דור שלא יודע מה זו עיר מחולקת – והוא לעולם לא ידע".



    0 תגובות