עשרות מובילות דעת קהל באירוע "השף הלבן"

    עפר גדנקן No Comments on עשרות מובילות דעת קהל באירוע "השף הלבן"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג השבועות קיים "השף הלבן" מבית תנובה אירוע נשים ייחודי לעשרות מובילות דעת קהל מהמגזר החרדי. את האירוע ליוותה השפית וצלמת האוכל המוערכת אפרת ליכטנשטט: הן התנסו בהכנת מנת ספיישל לשבועות עם טעימות, השתתפו בסדנת צילום מזון ונהנו מארוחת בוקר מושקעת. מנות הארוחה, כמו גם המתכונים שנוסו, הורכבו ממוצרי האיכות של "השף הלבן" שעברו מיתוג חדש לקראת החג והרחבת מגוון.

    עם סיום הבוקר הקולינרי, הודו המשתתפות לתנובה על האירוע המושקע. "זה היה אירוע יוצא דופן מהרבה בחינות", מציינת אחת המשתתפות. "קודם כל עצם החוויה הייחודית להיפגש במקום כזה, להתנסות בהכנת מנות קולינריות משובחות ולחזור הביתה עם הרבה מאד ידע וכלים, זה כבר דבר מדהים שהותיר עלינו רושם עז וחוויה שלא תישכח. על הדרך למדנו להכיר את המוצרים החדשים של "השף הלבן", כולם מוצרים באיכות מעולה וכשרות מהודרת, כדי ליצור מהם ארוחות מושלמות לחג ולכל ימות השנה. אני רוצה להודות לתנובה על האירוע המיוחד. זה לא מובן מאיליו".

    חגיגת שבועות תשע"ט עם תנובה

    כמיטב המסורת, גם השנה הפיקה תנובה לקראת חג השבועות, חוברת מתכונים חגיגית, המכילה מגוון מתכונים למטבח החרדי פרי יצירתם של מיטב השפים ובעלי המקצוע. החוברת מציעה מתכונים חלביים ומתכוני פרווה משובחים למנות ראשונות, קינוחים ומנות עיקריות לחג השבועות ולכל השנה.

    חוברת המתכונים המהודרת היא חלק מחגיגת השבועות של תנובה, הכוללת השקה של מוצרים חדשים ואריזות חדשות מבית "השף הלבן" בכשרות המהודרת של בד"ץ ועדת מהדרין של תנובה ובד"צ העדה החרדית. מוצרי השף הלבן, הידועים באיכותם וטיבם, מאפשרים לכל אחד לנסות ולהצליח בבישול ואפייה.

    לחוברת צורפו קופוני הנחה על מגוון מוצרים וביניהם שמנת להקצפה קרם וניל, מלית למאפים, פתיתי מוצרלה, בצקים המיוצרים ע"י מעדנות, חברת בת של תנובה, ועוגות לאפייה ביתית

    בנוסף לחוברת, כמידי שנה, תנובה מעניקה לצרכנים שורה של מוצרים חגיגיים:

    קרם פרש להעשרת רטבים ומטבלים, גבינת מסקרפונה בעלת מרקם עשיר, מלית למאפים, פתיתי מוצרלה, שמנת להקצפה קרם וניל ושמנת להקצפה 38%.



    0 תגובות