רה"מ נתניהו: ליברמן הוא מפיל סדרתי של ממשלות ימין

    איתי גדסי No Comments on רה"מ נתניהו: ליברמן הוא מפיל סדרתי של ממשלות ימין

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מאשים את ליברמן בהפלה סדרתית של ממשלות ימין • ״מה אני אתן לביבי להרכיב ממשלה? הוא ישאר פה לעוד עשר שנים״ • ישראל ביתנו: נתניהו לחוץ כי הוא יודע שהציבור כבר מבין מי זה הימין הלאומי האמיתי. מי רוצה להקים ממשלה ימנית ומי ניסה להקים ממשלת הלכה.

    צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב מסיבת עיתונאים בה מסר הצהרה במהלכה תקף את יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "ליברמן אומר שהפיל ממשלת ימין בגלל חוק הגיוס. אומר שזה בוער בו. אבל הוא הצטרף לממשלתי ב2016 כשהיה חוק גיוס מקל יותר ונוח יותר לחרדים. ליברמן לא אמר מילה. אפילו לא פסיק.

    נתניהו הוסיף: פתאום ליברמן נגד החרדים. איזה ליברמן, ליברמן שלנו? 20 שנה הוא עושה דילים עם החרדים

    נתניהו תקף: "אני אומר שוב כי זאת הפעם השנייה תוך 8 חודשים שליברמן מפיל ממשלת ימין. הוא קיבל כל מה שהוא רצה: פנסיות, הוסטלים, תקנים, תקציבים, ועדות, תפקידים ועד ועוד. והוא קיבל גם את חוק הגיוס, את כל מה שצה"ל צריך. את כל המכסות והיעדים שקבע לפי החוק שלו. אבל ליברמן הוא המפיל הלאומי. הוא מפיל סדרתי של ממשלות ימין.

    "אז למה ליברמן עושה את זה? ליברמן צונח במנדטים ותכף מגיע מתחת לאחוז החסימה. אז הוא חיפש איזה פטנט שישאיר אותו מעל אחוז החסימה. פתאום מי שעשה דילים עם החרדים הופך לאנטי חרדי. בשביל חופן מנדטים, בשביל גחמה אישית, ליברמן מוכן לקחת מדינה שלמה ולזרוק אותה למערבולת של בחירות – בחירות מיותרות ובזבזניות.

    "ליברמן אמר לאחד מראשי המפלגות – ״מה אני אתן לביבי להרכיב ממשלה? הוא ישאר פה לעוד עשר שנים״. טוב אני לא מתחייב. אני אשתדל.

    תגובת "ישראל ביתנו" לדברי רה"מ בנימין נתניהו הערב: "נתניהו נכשל במלאכת הרכבת הממשלה וכרגע מחפש על מי להטיל את האשמה. אבל זה לא משנה את העובדה שהאחריות הבלעדית על בחירות חוזרות היא של הליכוד בלבד.

    "נתניהו לחוץ ושוב מפזר דברי שקר. בניגוד אליו, ליברמן תמיד שמר על עקרונותיו כמו בממשלת ההתנתקות ממנה ליברמן התפטר ונתניהו הצביע בעד, וכמו שעזב את ממשלתו של נתניהו לאחר שהאחרון לא איפשר לו להכניע את החמאס. נתניהו לחוץ כי הוא יודע שהציבור כבר מבין מי זה הימין הלאומי האמיתי. מי רוצה להקים ממשלה ימנית ומי ניסה להקים ממשלת הלכה.



    0 תגובות