הכנסת התפזרה: ראש הממשלה: "ליברמן הוא חלק מהשמאל"

    איתי גדסי 2 Comment on הכנסת התפזרה: ראש הממשלה: "ליברמן הוא חלק מהשמאל"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן הצהרה לתקשורת לאחר פיזור הכנסת, ותקף בחריפות את ליברמן: "מאז תחילת המשא ומתן הוא הערים קושי חדש בכל פעם שפתרנו את הקושי הקודם, מראש הוא לא היה מעונין כלל להיכנס לממשלה". ראש הממשלה רמז כי ליברמן אף פוגע בעקיפין בביטחון המדינה: "הייתה אמורה להתכנס בישראל וועדה משותפת של ארה"ב רוסיה וישראל, בכדי לדון על כל בעיות הביטחון באזור" | ליברמן: "לא שותף לממשלת הלכה"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הכאוס הגדול וכישלון הרכבת הממשלה. ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן הצהרה לתקשורת לאחר ההצבעה בכנסת: "הציבור בישראל קבע שאהיה ראש ממשלה, להוביל את המדינה. 60 מנדטים עשו כך, מפלגה אחת עשתה ההיפך. ליברמן הוליך שולל את מצביעיו. הוא הציב דרישה ועוד דרישה".

    עוד הוסיף נתניהו: "ליברמן לא התכוון להגיע להסכמות ורק רצה להפיל את הממשלה. בשמונה חודשים הוא גורר פעמיים לבחירות בגלל סיבות אישיות. זה פשוט לא יאומן. ליברמן הוא עכשיו חלק מהשמאל"

    נתניהו הסביר לתקשורת: "לא חסכתי שום מאמץ כדי למנוע בחירות, קודם כל – בהידברות עם ליברמן כדי לנסות להקים ממשלה יציבה".

    ראש הממשלה רמז בדבריו כי ליברמן פוגע בביטחון המדינה, "ארה"ב ורוסיה היו אמורות להגיע לישראל  לועידה בילטראלית, בכדי לשבת ולדון על כל הבעיות הביטחון האזוריות, זה דבר שלא נעשה מאז קום המדינה ובמקום זה אנחנו צריכים להתעסק בבחירות".

    יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, על פיזור הכנסת: "לצערי מדינת ישראל הולכת לבחירות חוזרות בגלל סירובן של הליכוד, והמפלגות החרדיות. מדובר בכניעה לחרדים וכפי שהבהרנו – אנחנו שותפים טבעיים לממשלת ימין אך לא לממשלת הלכה. מי שנושאת באחריות היא הליכוד בלבד".

    ח"כ הרב רפי פרץ: "היו הרבה ניסיונות גישור בין החרדים וליברמן, החלטנו שאנחנו הולכים עם ההצבעה כדי לשמור על הגוש. ברגע שהתקבלה ההחלטה, אנחנו רוצים שזה יהיה מהיר. לא מצליח להבין מה מניע את ליברמן, זה כואב לי מאוד. ניסינו לגרום לזה שנמצא את החיבור"



    2 תגובות

    מיין תגובות