שעה לפיזור הכנסת: ראש הממשלה ינאם לפני העלאת החוק בכנסת

    איתי גדסי 1 Comment on שעה לפיזור הכנסת: ראש הממשלה ינאם לפני העלאת החוק בכנסת

    סיעת הליכוד מתכנסת בשעה זו בכנסת. ראש הממשלה ינאם לפני ההצבעה על פיזור הכנסת. ח"כ אייכלר, החוק יעלה להצבעה ב-23:30

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוד כשעה תחליט הכנסת על פיזורה אם לא יקרה נס דרמטי של הרגע האחרון. ח"כ ישראל אייכלר אמר: יו"ר הוועדה המסדרת נציג הקואליציה ח"כ מיקי זוהר וח"כ מאיר כהן הודיעו לי להודיע למליאה שהחוק לפיזור הכנסת יובא להצבעה בקריאה שנייה ושלישית ב11 ושלושים הלילה. ראש הממשלה צפוי לנאום לפני העלאת החוק לפיזור הכנסת להצבעה.

    בדקות אלו מתכנסת סיעת הליכוד בכנסת. הישיבה סגורה לתקשורת.

    מוקדם יותר אחרון הדוברים מטעם האופוזיציה היה ח"כ בני גנץ: "ברשות חברי מסיעות האופוזיציה אני מתכבד לסיים את מצעד הגיחוך הזה שאנחנו עוברים פה בשעות האחרונות, נשאיר לחברינו בקואליציה לעשות את מה שצריך כדי שהזמן יחלוף ובינתיים יתנהלו הדברים הרציניים שבשילם ראש הממשלה מכונס בלשכתו. אין לי ספק שבשעה שאנחנו מספרים סיפורים מישהו עוסק בשאלה רצינית איך תראה הדמוקרטיה הישראלית.

    זה הסיף הראשון שבו עוסקים, אין לי ספק, אחרת היינו גורמים את זה לפני המזון זמן. אין לי ספק שהנושא הביטחוני הוא שני בסדר העדיפות. אין לי ספק שכל הדיונים עסוקים בשתי הסוגיות האלה.
    יש עוד דבר שבוודאי עושים אותו, לצערנו בישראל יש פילוג ואנחנו חושבים, כך וודאי אומר לעצמו ראש הממשלה, אני משוכנע שאת נתניהו מטריד הפילוג בעם וזה הסעיף השלישי שהוא עוסק בו בהרכבת הממשלה. איך יחברו בין חלקי העם השונים ואיך מבטיחים חינוך שווה לכולם.

    לא זה ולא זה ולא זה. דנו על דברים אחרים בניסיון להסיט אנשים עלו הצעות בנזיד של משהו לעשות קומבינה. יש דבר אחד שזה הדהים אותי עד כמה הולכים לדברים הקריטיים ביותר. מיקי קיבלה הצעה שיחליפו לה את הכסא עור בכיסא אחר".



    1 תגובות

    מיין תגובות