אביו של יענקי רוזנברג קורבן האלימות הקשה: "אני לא ישן בלילה"

    אסתי פלד 6 Comment on אביו של יענקי רוזנברג קורבן האלימות הקשה: "אני לא ישן בלילה"

    הרב ברוך רוזנברג אביו של יענקי רוזנברג הנער משיח סוד שהוכה באלימות קשה מצד השוטרים, התראיין שוב הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן | "רק אתמול ראיתי את הסרטונים והכיתי על חטא שלא ראיתי לפני. הצוות מטפל בו בשיח סוד והמליצו להחזיר אותו לשגרה כמה שיותר מהר יחד עם שיחות. רק מח"ש ניסו ליצור קשר, המשטרה לא יצרה קשר עד עתה" | האזינו

    אילוסטרציה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אשרייך אבי כל הכבוד יענקי לא חוזר למע"ש ולמערך הדיור בירושלים אלא הולך למע"ש בני ברק כך הבנתי מחברי מיילך רוזנברג הי"ו מביתר עילית .

    2. 5

      טעות טעות טעות!
      דרך ההתמודדות עם אלימות המשטרה במקרה זה, צריך להיות בעיקר במישור הקונוונציאלי דהיינו ללא קשר היותו נער זה מיוחד!
      אמנם, הרגש מכתיב להדגיש הטיעון של מיוחדות הנער המוכה, היות שזה יותר ממקד את המבט על אכזריות של השוטרים האלימים, אך טיעון זה יהיה ניתן להפריך בהינף יד ע"י המכים באגרוף רשע: "לא ידענו שהוא מיוחד. ברגע שנודע לנו, מיד שחררנו אותו"! ואכן לא לחינם נוח למשטרה לסחוב את כל הדיון למישור זה של המיוחדות של המוכה, כי כך הם יתפטרו יותר מהר מכל העניין! הם אפילו כבר באו לבקר במוסד שהנער לומד שם, וכו' וכו', לאמור: "כן, אנו מסכימים שהילד המיוחד צריך טיפול אחר. אך פשוט לא ידענו שהוא מיוחד! ואנו אפי' מסכימים ללמוד עוד על אופי הילדים האלו וכו' וכו'"….בדרך הזה הם ייצאו מכל הסיפור הזה בלי שום אשמה. בלי שום תשלום פיצויים. בלי שום למידת לקח!
      הדרך צריכה להיות אחרת לגמרי! כך:
      1. האם אכן סביר והגיוני שאי-הבנה בין שוטרים מבוגרים ואחראיים לבין חבורת נערים על מיקום הדלקה מדורה בל"ג בעומר, ייגמר בכאלו מכות רצח? ואם זה כן קרה, על מי האחריות, על הנערים שעדיין לא הגיע לכלל בגרות ואחריות, או על השוטרים ה"מכובדים" שלא מצאו את הדרך איך להתמודד עם האי-הבנה בצורה נאותה?
      2. מה אומרים העדויות והסרטים: האם הנער הזה אכן עשה משהו רע שהגיעו לו להיעצר, או שלא עשה משהו רע והשוטרים נטפלו אליו ללא סיבה מספקת אלא כאובייקט לפריקת יצרים חייתיים של קנבליזם = אכילת בני אדם על ידי בני אדם אחרים? או רק כי במקרה הוא היה להם "טרף-קל" יותר מאשר נוכחים אחרים במקום, על-כן הם השתמשו בו רק בכדי "ללמד לקח" לשאר הנוכחים?
      3. אם הוא כן עשה משהו רע שהגיע לו להיעצר על-זה, מה הצדיק לתת לו כאלו מכות אכזריות בעת ביצוע המעצר? ואם הוא התנגד למעצר, האם שלוש שוטרים בוגרים לא מצליחים לכפות מאסר על נער בודד בכוח השרירים המפותחים שלהם, אלא הם צריכים להכניס לו כאלו מכות אכזריות??
      4. ולבסוף לבסוף, אכן "עבירה-גוררת עבירה". בגלל שכל ההתנהגות של חיות אלו, היא מלכתחילה מעוותת ואכזרית, על-כן הגעתם לדבר נוראי זה שפצעתם קשות גופנית, ואנושות נפשית, ילד מיוחד!!! בוז עליכם!!! זה לא רלוונטי שלא ידעתם שהוא מיוחד ו/או שלא ידעתם איך מתנהגים לילד מיוחד! מה שרלוונטי כאן שאין לכם תשובות מספקות לשלוש שאלות הראשונות!!!!

      1. לא קראתי את הכל ואפילו לא קצת אבל נראה סבבה אז נתתי לך לייק.

    3. 4

      בטח שלא!
      כל מי שראה את הסרטון
      לא יכול לישון בלילה
      זה כל כך נורא!

    4. 3

      התמונה של יאיר שרקי חוטף מכות משוטר