בפעם הרביעית ברציפות: חברי מכבי הם המרוצים ביותר

    עפר גדנקן No Comments on בפעם הרביעית ברציפות: חברי מכבי הם המרוצים ביותר

    93% מחברי מכבי ציינו כי הם מרוצים או מרוצים מאד מאיכות הרפואה, השירות האישי, והטכנולוגיה המתקדמת • עם נתונים אלה, שומרת קבוצת 'מכבי' על מעמדה, וגורפת את הציון הגבוה ביותר בפעם הרביעית ברציפות • נוסף לזאת, משרד הבריאות זיכה את מכבי בציון 98, הגבוה ביותר בדירוג הקופות – בנגישות של החברים לבתי חולים • מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "הנתונים בסקרים חיצוניים מאד מרגשים אותנו, ונותנים את הכח להמשיך להעניק את השרות הטוב ביותר לחברי מכבי"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר ברוקדייל עבור משרד הבריאות לשנת 2018 סקר ומצא, כי 93% ממבוטחי 'מכבי' מרוצים או מרוצים מאד מאיכות הרפואה, השירות האישי והטכנולוגיה המתקדמת. זוהי השנה הרביעית ברציפות, בה מובילה 'מכבי' את נתוני שביעות הרצון בסקר החשוב, בפער ניכר אל מול נתוני הקופות האחרות.

    מאז החלת חוק ביטוח בריאות ממלכתי בשנת 1995, מתבצע סקר ברוקדייל ע"י מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל. ע"פ החוק, זכאי כל אזרח או תושב ישראל לקבל שירותי בריאות. מטרת הסקר הינה לבחון באיזו מידה הושגו המטרות העיקריות של החוק, שהן שיפור איכות שירותי הבריאות והיותם ברי השגה. סקר ברוקדייל הינו מקור המידע האובייקטיבי והמרכזי בישראל של היום, והוא מספק מידע רחב ועדכני בנושא תפקוד מערכת הבריאות וחווית שירות המבוטחים. למעשה, מערכת הבריאות כולה – החל ממקבלי החלטות הבכירים בממשלה, דרך קופות החולים וכלה בארגוני צרכניים – רואה בסקר כלי מהימן, המאפשר תכנון מבוסס לשירותי הבריאות.

    הסקר האחרון ל- 2018, בדק נושאים חשובים כגון: רפואה ראשונית, פנייה לרפואת חירום (מוקד בקהילה ומיון), טיפול תרופתי, אשפוז וניתוח והגורם המממן, הערכת תפקוד מערכת הבריאות, נגישות ומחסומים, חשיבות הבחירה של בתי חולים ומנתח, שימוש ברפואה מקוונת ושירותי בריאות הנפש. הממצאים הם חד משמעיים: 'מכבי' ממשיכה לשמור על מעמדה בפסגת נושא שביעות הרצון, עם נתון מדהים של 93% מהמבוטחים שהשיבו כי הם מרוצים מהשירות.

    בתזמון מושלם, פורסמו בסוף השבוע האחרון ממצאי משרד הבריאות, שמחזקים את נתוני הסקר. משרד הבריאות בחן את האפשרויות שמעניקות קופות החולים למבוטחים בבחירת בית החולים בו יקבלו מענה. מהנתונים עלה, כי 'מכבי' זכתה בציון הגבוה ביותר-98, בכך שחברי מכבי זכאים להגיע לבתי החולי הקרובים ביותר לביתם. זהו הציון הגבוה ביותר מבין קופות החולים.

    מנכ"ל 'מכבי', מר רן סער: "תוצאות סקר ברוקדייל הנחשב מעניקות אסמכתה יוקרתית, המציבה את קבוצת 'מכבי' בראש החץ של מדדי שביעות הרצון בישראל. תוצאות מבדק משרד הבריאות, שהתפרסמו בצמוד לנתוני הסקר, מהוות רק דוגמא אחת למעטפת השירות האיכותית לה זוכים מבוטחי 'מכבי' כדבר שבשגרה. את פירות ההשקעה הרבה של 'מכבי' במבוטחיה, ניתן לראות בבהירות בנתוני אחוזי הצמיחה המרשימים. את שנת 2018 סיכמה 'מכבי' עם צמיחה חיובית של מבוטחים, גיוס נטו של 28,675 חברים חדשים, ושיעור הנאמנות הגבוה ביותר מבין כל הקופות. ואני שמח לבשר לכם, כי כבר בתחילת 2019 נרשמת מגמה זהה, המוכיחה כי לא מדובר בנתונים יבשים על הנייר, אלא במעל 2 מיליון מבוטחים, הזוכים לקבל את שירותי הבריאות הטובים ביותר בישראל".



    0 תגובות