בן גביר קורא לשנות את המדיניות: "לרסס כל מי שמאיים על הגבול"

    איתי גדסי No Comments on בן גביר קורא לשנות את המדיניות: "לרסס כל מי שמאיים על הגבול"

    עוד הוסיף בן גביר על רקע ההתפרעויות בגבול הרצועה: "ישראל חייבת לחסל את החמאס ושאר ארגוני הטרור, לשוב לשלוט בעזה ולעודד את תושביה להגר ליבשות אחרות; מהלך שייטיב עימם ועם מדינת ישראל באותה מידה"

    צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית התייחס היום (רביעי) להתפרעויות של אלפי מחבלים בגבול עזה, הכוללת שריפת שדות באמצעות בלוני תבעירה, וזאת על רקע 'יום הנכבה' אותו מציינים הערבים היום.

    לדבריו, "ה'נכבה', האסון של האויבים שלנו זו השמחה שלנו. מבחינתם הנכבה היא הקמתה של מדינת ישראל ונצחוננו במלחמת העצמאות. אני מייחל לכך שנזכה לראות עוד נצחונות רבים נגד אויבי ישראל שמעוניינים לחסל את מדינת ישראל ולהם אני מאחל לציין עוד ימי נכבה רבים".

    בן גביר קורא לשנות את מדיניות הממשלה בנוגע לעזה: "כאשר פעם אחר פעם מנהלים סבבי לחימה בהם החמאס מכריע מתי תהיה הפסקת אש, ובלחימה עצמה כמעט ואין הרוגים בצד האויב אזי ברור שאין כל הרתעה ואין להתפלא על ההתפרעויות ושריפת הדרום היום, שוב, בפעם המי יודע כמה".

    לדברי בן גביר, "את המחבלים שמגיעים לגדר ומנסים לרצוח את חיילי צהל ליד הגדר יש לרסס באש חיה. מי שמאיים על גבול מדינת ישראל דמו בראשו. זו התגובה הנדרשת במישור הנקודתי. במישור הכללי – ישראל חייבת לחסל את החמאס ושאר ארגוני הטרור, לשוב לשלוט בעזה ולעודד את תושביה להגר ליבשות אחרות; מהלך שייטיב עימם ועם מדינת ישראל באותה מידה. המצב הנוכחי הוא שהחמאס מכתיב את סדר היום של תושבי הדרום מול תגובה ישראלית חלשה".



    0 תגובות