ליברמן מכחיש את הדיווחים: "מתנגד לממשלת אחדות"

    איתי גדסי No Comments on ליברמן מכחיש את הדיווחים: "מתנגד לממשלת אחדות"

    הרכבת הקואליציה: יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן טוען כי מפלגתו תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה ואמר: "אין שום תיאום עם כחלון" | בהמשך הסית: "נגד מדינת הלכה"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיב לדיווחים לפיהם הוא עומד מאחורי מהלך לכפית הקמת ממשלת אחדות עם "כחול לבן". "ברמה העקרונית אני מתנגד לממשלת אחדות לאומית במצבי שגרה, מאחר וממשלה כזאת מיד תהפוך לממשלת שיתוק לאומי. את ממשלות האחדות חייבים להקים אך רק ברגעי משבר אמיתיים, ביטחוניים או כלכליים".

    בנוגע לדיווחים לפיהם מהלך מקביל יגרום למועמד אחר מתוך הליכוד להרכיב את הממשלה אומר ליברמן: "גם בנושא מועמד אלטרנטיבי להרכבת ממשלה – לא נתמוך באף מועד אחר לא מתוך הליכוד ולא מחוץ לליכוד".

    באשר לתיאום בינו לבין כחלון אמר: "אין שום תאום בין "ישראל ביתנו" ל"כולנו". מאז הבחירות פגשתי את השר כחלון פעם אחת במליאת הכנסת לדקה וחצי".

    ליברמן תקף את נתניהו ואמר כי "מי שמנע את הפינוי של חאן אל-אחמר וסוסיא זה לא בג"צ. מי שמנע את קבלת חוק עונש מוות למחבלים בקריאה שנייה ושלישית זה לא בג"צ. מי שמאפשר העברת מאות מיליוני דולרים לארגוני טרור ברצועת עזה זאת ממשלת ישראל הנוכחית. אנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים ולא בדיבורים".

    ליברמן פצח בהסתה זולה כנגד חברי הכנסת החרדיים ואמר: "ביומיים האחרונים שמעתי אין ספור איומים מצד הח"כים החרדים בנוסח: נלך לבחירות חוזרות או נקים ממשלה בלי "ישראל ביתנו". אני מצטער שבמקום לנהל שיח ענייני דווקא המפלגות החרדיות בחרו להתגרות, להשתלח ולאיים. תפיסת "ישראל ביתנו" בנושאי דת ומדינה ברורה למדי – אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו נגד מדינת הלכה". את הדברים אומר ליברמן לאחר שהוא זה שאמר כי סיים עם ישיבות המשא ומתן והציג סד דרישות ללא אף התפשרות.



    0 תגובות