- רדיו קול חי - -

קולקציית הקיץ של 'עינית' כבר בחנויות

'עינית' משיקה את קולקציית משקפי הקיץ, ומזמינה אתכם לבוא ולראות בעיניים את המילה האחרונה בעולם האופטיקה. בכל חנויות הרשת תמצאו מבחר דגמים טרנדיים ואיכותיים, מבית מותגי העל מרחבי העולם.
'עינית' מתמחה בכל הסגמנטים והקטגוריות הקיימות בשוק, ומהווה את אחת מהשחקניות הדומיננטיות ביותר בישראל בשוק האופטיקה. הדגמים החדשים מצטיינים בעיצוב מוקפד, המתכתב עם כל מה שחם ועדכני בעולם האופנה, ומעניקים מענה מושלם של איכות מעולה וסטייל משובח. לכל זאת מצטרף השירות האדיב, ההתאמה האישית והסבלנות המפורסמת, אותם ניתן לפגוש בסניפי 'עינית'.
ב'עינית' מאמינים כי התקשורת עם הלקוח לא מסתיימת ברגע שגיהצתם את האשראי, אלא הרבה מעבר לזה. הודות לצוות אנשי מכירות מסור, החברה מטפחת קשר רצוף עם לקוחותיה ורואה את עצמה כחברה ושותפה לדרך האישית של כל צרכן וצרכן.

סניפי 'עינית': ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9. חדש! סניף אשדוד: הורקונוס 7, רובע ז'.