מתחדשים למהדרין: ברשת קופיקס המוצרים נטחנו לאחר הפסח

    איתי גדסי 1 Comment on מתחדשים למהדרין: ברשת קופיקס המוצרים נטחנו לאחר הפסח

    המהלך לכשרות מהדרין החל לפני כשנתיים כאשר חברת הבת של קופיקס – "אורבן קופיקס בע"מ", הקימה תת-רשת חנויות למכירת מזון ושתיה מהיר המכוונת לקהל החרדי תחת השם "קופיקס בעיר"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם סיום חג הפסח ופתיחת עונת הקיץ, במפעל הייצור של רשת "קופיקס" הדרישה לקמח שנטחן לאחר הפסח מרקיעה שחקים עקב דרישת הכשרות המחמירה שכל המאפים והמוצרים חייבים להיות אך ורק מקמח שנטחן לאחר הפסח. ואכן הייצור בשיאו מקמח שנטחן ונאפה לאחר הפסח וללא חשש חמץ שעבר עליו הפסח. כשבמקביל המפעל ממשיך במהפך ומוציא סידרה של 27 פריטים מגוונים עבור כל הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ.

    רק לאחרונה המפעל הממוקם ביבנה וסניפי רשת "קופיקס בעיר" וסניפי רשת "קופיקס" החלו לפעול באמצעות מערכת הכשרות של בד"ץ חרדים, בראשותו של הרה"ג רבי אשר אנשיל כץ שליט"א – בנו של האדמו"ר מתולדות אהרן – ארה"ב, וחתנו של כ"ק האדמו"ר מנדבורנה מב"ב זצ"ל.

    המפעל כולו וכל המוצרים הינם בכשרות בד"ץ חרדים המפוקח ע"י צוות של משגיחים צמודים במשך כל שעות הייצור מבואו ועד צאתו, ומשם המוצרים מסופקים לסניפים כאשר בסניפים עצמם מבוצע אך ורק חימום והגשה. המפעל ומוצריו בכשרות הגבוהה ביותר למהדרין מן המהדרין ובפיקוח קפדני, מדוקדק ומהודר של בד"ץ חרדים. המפעל מאושר ע"י משרד הבריאות הישראלי ונמצא תחת בקרה ותקני איכות מהגבוהים ביותר.

    לפני כשבע שנים הוקמה מערכת הכשרות בד"ץ 'חרדים' ע"י גדולי ישראל והחלה לפעול גם בארץ בכדי לתת מענה כשרותי עבור מערכות הכשרות בארץ בתחום חומרי הגלם הנמצאים בכל בית בישראל, וכיום בד"ץ חרדים מוכר היטב בכל מערכות הכשרות ונחשבים למומחים בתחום החומרי גלם והתעשייה עבור כל הבדצי"ם בארץ ובחו"ל ובכל נקודה אפשרית על פני הגלובוס.

    יצויין כי ברזומה של בד"ץ חרדים מעל אלפי יצורים מיוחדים בכל רחבי העולם המנוהלים ע"י צוותי ענק של משגיחי כשרות יר"ש ותחת שליחות של מערכות הכשרות השונות הן בארץ והן בארה"ב. בנוסף לכך לבד"ץ 'חרדים' גם יתרון עצום במוצרים מוגמרים שמתנוסס עליהם סמל הכשרות 'חרדים' החל ממזון לתינוקות ומבוגרים ועד לחטיפים וממתקים לילדים.

    המהלך לכשרות מהדרין החל לפני כשנתיים כאשר חברת הבת של קופיקס – "אורבן קופיקס בע"מ", הקימה תת-רשת חנויות למכירת מזון ושתיה מהיר המכוונת לקהל החרדי תחת השם "קופיקס בעיר". במסגרת כך, סניפי הרשת עובדים במתכונת TAKE AWAY (טייק אוויי) ללא אפשרות ישיבה בחנויות, כאשר תמהיל המוצרים כולו נבנה בתיאום עם מערכת הכשרות וכך גם נראות הסניפים.

    בכוונת הרשת להסב בקרוב את כלל הסניפים הפזורים ברחבי הארץ לכשרות מהדרין בפיקוח בד"ץ חרדים. מדובר במהלך נרחב הכולל תיאומים רבים עם מגוון גורמים ולכן מדובר בתהליך הצפוי להימשך במשך מספר חודשים אך את השינוי הצרכנים יוכלו להרגיש ממש בקרוב בכל הארץ.

    כמה מעלות טובות למהדרין מן המהדרין:

    • כל המזון הטרי והמבושל מיוצר אך ורק במפעל השף המרכזית בלבד העומד תחת פיקוח הדוק של בד"ץ 'חרדים' ע"י צוות משגיחים צמודים יר"ש, ומסופק לסניפי 'קופיקס' ברחבי הארץ, ללא שום אפשרות להכניס מזון ממטבח או ספק אחר.
    • כל האגפים וכל המזון המיוצר במטבח השף המרכזית הינם למהדרין מן המהדרין, וכל הבישולים הינם לפי החמרת שיטת הב"י וללא חשש בישולי עכו"ם חלילה.
    • במטבח הייצור אגפים נפרדים לפרווה ולחלבי.
    • כל הירק הינו מסוג גוש קטיף בלבד ונבדק שוב ע"י המשגיח.
    • כל הביצים נבדקות ע"י המשגיחים ללא חשש לינת לילה.
    • כל הקמחים, האורז, והקטניות, נבדקים ע"י המשגיח ללא חשש חרקים ותולעים.
    • כל הפירות והירקות הינם ללא חשש ערלה טבל ושביעית.
    • אישור פיקוח הכשרות הינו אך ורק בסניפים שיש בהם תעודת כשרות בתוקף.

    סניפי קופיקס בכשרות בד"ץ חרדים: בני ברק – רבי עקיבא 34, רבי עקיבא 65, רבי עקיבא 89, רבי עקיבא 149, אהרונוביץ 19 • בית שמש – דרך יצחק רבין 2, נחל ניצנים 8 • ירושלים – חבד 66 הרובע היהודי • צפת – ירושלים 91



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היה יותר חשוב שלא ימכרו בחנויות הרשת בימי הפסח לחמניות ""כשרות לפסח"", לידי עמדו שתי נשים חילוניות שהזדעזעו מלראות ויטרינה מלאה סנדויצ׳ים כאלו.