מועצת יש"ע תומכת בהקמת יישוב חדש בגבול עזה

    אריאל שרפר 1 Comment on מועצת יש"ע תומכת בהקמת יישוב חדש בגבול עזה

    בצל המתיחות בדרום: מועצת יש"ע מצטרפת לדרישת ראש מועצת שדות נגב תמיר עידאן: "התשובה לטרור – הקמת יישוב חדש בעוטף עזה"

    בסיור עם תמיר עידאן
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך סיור של ראשי מועצת יש"ע שהתקיים אתמול (שני) ביישובי עוטף עזה, התקיימה פגישה מיוחדת עם ראש מועצה אזורית שדות נגב תמיר עידאן. בפגישה הציג ראש המועצה עידאן את תוכניתו לפיתוח עוטף עזה, אשר בראשה הקמת יישוב חדש בסמוך לגבול הרצועה.

    במועצת יש"ע מצטרפים לדרישתו של ראש מועצת שדות נגב וקוראים לנציגי המפלגות ולשרים המתעתדים להקים את הממשלה החדשה להציב את הקמת היישוב החדש בראש סדר העדיפויות.

    יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני: "זהו הזמן הטוב ביותר להקמת יישובים חדשים בעוטף עזה, זוהי תשובה ציונית הולמת לטרור. אנו קוראים לממשלה הבאה לחזור למדיניות של הקמת ישובים חדשים בכל מרחבי ארץ ישראל, ובעיקר באזורי העימות".

    ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן: "בזמן שארגוני הטרור מנסים לעשות הכל על מנת להחריב את ההתיישבות בעוטף, אנחנו בוחרים להשקיע בתושבים שלנו, בהתפתחות האזור ובאמירה חד משמעית לחמאס: אנחנו כאן לתמיד. אישור הקמתו של היישוב החדש שכבר הגיע לדיון בממשלה הקודמת זו התשובה הטובה ביותר לאיומי הטרור על תושבי העוטף בפרט והמדינה בכלל. שמחתי להיפגש היום עם ראשי מועצת יש"ע שהגיעו לחזק את תושבי העוטף. הסולידריות והאיכפתיות בביקור שכזה הם אבני היסוד לשיתוף פעולה שמוכיח שלמרות המרחק הגיאוגרפי, החלום הציוני להקמת יישובים חדשים הוא בר הגשמה בכל חלקי ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק מה יעשו עם הרקטות???