חדש: תמונה מפוארת של הרה"ק מקרעסטיר בשילוב קמע

    עפר גדנקן No Comments on חדש: תמונה מפוארת של הרה"ק מקרעסטיר בשילוב קמע
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תואר פניו הקדושות של הצדיק רבי ישעיה מקרעסטיר זי"ע מוכר לרוב מניין של בני ישראל כסגולה נודעת, כאשר מופתים רבים מעל לדרך הטבע מסופרים סביבות הצדיק. האמן יואל וקסברגר מ"מלכות וקסברגר" עשה כמיטב המסורת מלאכת מחשבת של ממש והפך את התמונה המוכרת למעשה אומנות שאין לו מתחרים.

    התמונה החדשה מראה את דמותו הקורנת של הצדיק ב"קוויטל שטוב" במראה המקורי כפי שניתן לראות עד היום בעיירה קרעסטיר, והספרים 'אך פרי תבואה', 'צבי לצדיק' ו'נועם אלימלך' מונחים על שולחנו – הספרים ממנו נהג לקרוא אמרים בכל עת מצוא, כאשר בגודל ענוותנותו אין הוא מוסיף עליהם משל עצמו דבר. גם ה"צדקה פושקע" שהיה מונח תמידים כסידרם על שולחן הקודש והסוכר שנהג לחלק נראים בתמונה והופכים אותה למדויקת ואותנטית מאין כמוה.

    תוספת ייחודית היא שילובו של הקמיע הסגולי בהעתק מדויק מזה שנכתב בהוראתו של הצדיק רבי ישעיה זיע"א, הקמיע המסוגל לשמירה ולהצלחה וכוחו רב בכל תחום ובפרט בפרנסה – שהרי מפתח הפרנסה מסור היה בידיו של הצדיק.

    התמונה שהייתה ללהיט מוענקת בבלעדיות כהוקרה לתורמים להחזקת משפחת עמל תורה ב"ברכת ישעיה", כתמונה מלכותית שמעבר לסגולה הנדירה גם הופכת  את קיר הסלון או העסק למכובד ומלא השראה. היא מסמלת את החיבור המוחשי של התורמים לספר ישועות הפרנסה של הצדיק רבי ישעיה זי"ע. רוצים את התמונה אצלכם ביחד עם עמוד בספר המופתים? חייגו עכשיו: 1800-860-866, וזיכרו להתקשר מאוחר יותר לספר על הישועה הפרטית שלכם!



    0 תגובות