ראש מועצת שומרון: "יש לחזור לגוש קטיף"

    אריאל שרפר 2 Comment on ראש מועצת שומרון: "יש לחזור לגוש קטיף"

    ראש מועצת שומרון לחברי הקבינט המדיני בטחוני: "התשובה למטחים מעזה – בניית יישובי צפון השומרון מחדש וחזרה לצפון רצועת עזה; האויב מבין רק אבדן שטח. יש להעביר את החוק לביטול חוק ההתנתקות"

    יוסי דגן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, שיגר מכתב לחברי הקבינט המדיני בטחוני, בו הוא קורא להם להודיע על חזרה ליישובי צפון השומרון שנעקרו בגירוש (ההתנתקות) וליישובי צפון רצועת עזה (אלי סיני, ניסנית ודוגית) כתשובה למטחי הרקטות הבלתי פוסקים מעזה.

    לדבריו: "ביום שיהיה ברור לאויב בעזה שעל כל פעולה מלחמתית הוא ישלם באבדן שטח, ולא רק בחיי אדם – שאינם מהווים מחיר עבורו, מאוד יתכן שהוא יחשוב כמה וכמה פעמים לפני התגרויות נוספות".

    דגן מציין במכתבו כי יישובי צפון השומרון נשארו בשליטה ישראלית מלאה ולכן אין מניעה לחזרה, וכן כי יישובי צפון הרצועה (אלי סיני, ניסנית ודוגית) קרובים לאשקלון באותה מידה בה הם קרובים לעזה ואף ישבו על שטח מפורז לפני מלחמת ששת הימים ולכן ניתן בקלות לחזור לישובים אלו.

    דגן מציין גם את עמדת הממשלה בעניין זה וכותב: "תמוה ביותר שעל אף שלא ניתן למצוא ולו חבר ממשלה אחד שיכול לומר היום שההתנתקות הייתה טובה לישראל, הממשלה לא עושה אף צעד אחד כדי להוכיח עמדה זו גם במעשים ולתקן את הטעות ההיסטורית הזו".

    דגן מסיים את מכתבו במילים: "אני קורא לכם חברי הקבינט לפעול באופן ציוני ומוסרי, לבטל את חוק ההתנתקות מצפון השומרון ולהחזיר את ההרתעה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      למה לא מקימים את הצדק