איחוד כוחות במירוץ לראשות לשכת עורכי הדין

    איתי גדסי 1 Comment on איחוד כוחות במירוץ לראשות לשכת עורכי הדין

    דרמה בבחירות ללשכת עורכי הדין – עו"ד ציון אמיר ועו"ד אילן בומבך מודיעים על איחוד כוחות | במסגרת האיחוד הסיר עו"ד בומבך את התמודדותו לראשות הלשכה ויתמוך בציון אמיר. במסגרת יפעלו יחד לתיקון הליקויים בלשכה כאשר ציון אמיר יעמוד בראש הלשכה ואילן בומבך ימונה לנשיא הלשכה ומ"מ לראש הלשכה

    עו"ד ציון אמיר צילום: Liron Almog/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (רביעי), חודשיים לפני מועד הבחירות ללשכת עורכי הדין, החליטו עו"ד אילן בומבך ועו"ד ציון אמיר על שילוב כוחות. במסגרת הסיכום, בומבך יסיר את מועמדותו לראשות הלשכה, ימונה לנשיא הלשכה ומ"מ ראש הלשכה, ויוצב כמספר 2 ברשימתו של אמיר.

    השניים יפעלו יחד להחלפת הנהגת הלשכה הזמנית שלדבריהם מראה בהתנהלותה כי היא המשך ישיר להנהגה הקודמת שהובילה למשבר העמוק בו הלשכה מצויה היום.

    עו"ד ציון אמיר על הצטרפותו של עו"ד בומבך: "עו"ד בומבך הוא מבכירי עורכי הדין בישראל, הוא דמות שמוסיפה כבוד רב ללשכת עורכי הדין ואני בטוח כי יחד, ועם יתר החברים בנבחרת המצוינת שלי נוכל להביא את השינוי. אני נפעם מהיקף ההצטרפות של כל הכוחות החיוביים שרוצים בהצלחתה ושגשוגה של הלשכה בהנהגתי".

    על הבחירות: "ככל שעובר הזמן מתחדדת ההבנה שחייבים לעצור את ההתנהלות הנוכחית בלשכת עורכי הדין. הנהגת הלשכה בשנים האחרונות פגעה במעמד לשכת עורכי הדין, במעמד עורכי הדין ובמערכת המשפט כולה. לא ניתן לאף אחד להמשיך את הדרך שהייתה עד היום, לא ניתן הזדמנות שניה למי שנכשלו בשמירה עד כה, חייבים להחליף את הנהגת הלשכה! בכדי להוביל שינוי בלשכה לתיקון וניקוי כלל הליקויים, נדרשת אחדות שורות והנהגה חזקה, ערכית ואיכותית".

    עו"ד אילן בומבך מסר בתגובתו: "יצאנו למסע הזה כי אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לשפר את לשכת עורכי הדין בכל התחומים. יצאתי למסע הזה כי אני חש מחויבות עצומה לעורכות ועורכי הדין בישראל. ההסכם שלי עם ציון היא הדרך הטובה ביותר להבטיח לציבור שלנו הנהגה נקייה ושקופה שתשמור אך ורק על האינטרסים שלהם. ציון הוא מבכירי הסנגורים בישראל ואין בליבי ספק שתחת הנהגתו תגיע הלשכה לחוף מבטחים ולמקום המכובד הראוי לה. החלטתי להצטרף לציון, מתוך אמונה שיחד אנו נהנים מאמון ותמיכה של רוב מוחלט בקרב ציבור עורכי הדין, ויחד נוכל להוביל לשינוי שכולנו מייחלים לו. אסור לנו להיות שאננים. העסקנים של פעם בונים על אחוז הצבעה נמוך, עלינו לקחת אחריות ולצאת להצביע".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שניהם ידעו שעו"ד אבי חימי הוא הדומננטי לכן כצעד נואש בצעו שילוב כוחות שלא בהכרח יביא לנצחון