כל הפתרונות לטעינת רב-קו מתקדמת

    עפר גדנקן 1 Comment on כל הפתרונות לטעינת רב-קו מתקדמת

    מהי רפורמת טעינת הרב-קו באוטובוסים בירושלים ובגוש דן ומה זה אומר בעצם מבחינת הנוסעים? עד היום מרבית הנוסעים רגילים לעלות לאוטובוס ואז לשלם אצל הנהג, או לטעון את כרטיס הרב-קו אצלו. אלא שהתברר כי מדובר בבעיה בטיחותית גדולה, שמקשה על הנהג להתרכז בדרך. לצד זאת, בכל העולם יש התקדמות טכנולוגית גדולה, שמייתרת את הצורך בעירוב …

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מהי רפורמת טעינת הרב-קו באוטובוסים בירושלים ובגוש דן ומה זה אומר בעצם מבחינת הנוסעים?

    עד היום מרבית הנוסעים רגילים לעלות לאוטובוס ואז לשלם אצל הנהג, או לטעון את כרטיס הרב-קו אצלו. אלא שהתברר כי מדובר בבעיה בטיחותית גדולה, שמקשה על הנהג להתרכז בדרך. לצד זאת, בכל העולם יש התקדמות טכנולוגית גדולה, שמייתרת את הצורך בעירוב הנהג בכל תהליך התשלום. לכן הביאו את זה גם לישראל, והרפורמה הזו שהתחילה כמעט בירושלים רושמת הצלחה גדולה מאוד.

     

    הרפורמה הזו היא של משרד התחבורה. איפה "רב קו אונליין" נכנסים לתמונה?

    מצד משרד התחבורה הם הבינו שאי אפשר להוביל רפורמה כזו, שמשנה סדרי עולם, לא פחות מכך, עבור הנוסעים. הם צריכים לשנות את כל סדרי החיים שלהם. לכן, היה להם קל מאוד להכריז על הרפורמה כש'רב קו' נכנסו לתמונה, עם כל התמיכה הטכנולוגית החדשנית הוענקה המעטפת הטכנולוגית שאפשרה את הרפורמה. ההוכחה היא באמת בירושלים, ששם נרשמה הצלחה גדולה.

     

    מה הייחודיות של 'רב-קו אונליין' בהתאמה לציבור החרדי?

    מעבר להתאמה הטכנולוגית המתקדמת, ב'רב-קו אונליין' חשבו הרבה על הציבור החרדי וההתאמה של הקידמה הטכנולוגית אליו. נקודת המוצא של ההנהלה הייתה כי מרבית הלקוחות החרדיים לא מחוברים לאופציות הטעינה הרגילות, ולכן יש צורך בהתאמה מירבית עבורם. כמו גם ההתאמה לגיל הזהב שלא תמיד מסתדר עם הפתרונות החדשים. לכן הגיעו אלפי נקודות הטעינה שמפוזרות כמעט בכל רחוב. זאת לצד התאמה גם לסדר היום המקובל במגזר החרדי. ומדובר במגוון אפשרויות טעינה שמתאימות לכל אחד.

     

    ומה מציגים לציבור החרדי?

    מגוון אפשרויות הטעינה שמציגים כולל מאות בתי עסק הצטרפו כבר לאפשרות הטעינה, לצד רשתות שיווק גדולות שהתאימו את הקופות בסניפים לטעינת כרטיסי רב קו. כמו כן מאות  בתי כנסת כבר הצטרפו להתאמת עמדות התרומה של נדרים פלוס וקהילות לטעינת כרטיסים ובירורי יתרה. אפשרות נוספת ונפוצה מאוד, היא אפשרות הטעינה באלפי עמדות הכספונטים, וחשוב להדגיש שלא מדובר בתוספת עמלות. מהלך מיוחד בפני עצמו, התבצע עם הנהלות מוסדות חינוך, כאשר מזכירות המוסד הופכת למעין סניף של החברה, ובאפשרות הצוות לבצע פעולות רבות וסבוכות יותר בכרטיסי הרב קו של התלמידים, באופן שחוסך מהם את הצורך להגיע לסניפי משרד התחבורה ולהמתין בתורות.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מאוד נהנתי מהכתבה הזו של אלדן ישר כוח