הכשרת מטוסים ומטבחים בפריסה חובקת עולם

    עפר גדנקן No Comments on הכשרת מטוסים ומטבחים בפריסה חובקת עולם

    אל על נערכת בפריסה חובקת עולם להכשרת מתקני החברה וצי המטוסים שלה. צוותי הכשרה מיומנים המונים כ-90 מכשירים, עוסקים בהכשרת מתקני החברה והמטוסים. בעלי החברה וההנהלה העניקו הרשאה לרב החברה לבצע את מכירת החמץ של אל על באמצעות הראשל"צ הרב הראשי לישראל הגר"י יוסף. בהתאם לנוהג צורפה לשטר המכירה רשימה של תחנות אל על בעולם, המיקומים בהם יאוחסנו מוצרי החמץ ורשימת מנהלי התחנות ופרטי ההתקשרות.

    מטוס 'אל על' | אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במבצע ההכשרה שהחל לפני כחודשיים הוכשרו מאות אלפי פריטים ובהם, תנורים, מגשי חימום, כלי הגשה, כלי מטבח ועוד. התנורים ומגשי החימום הוכשרו בתהליך מיוחד, שכלל שהות במשך שלושה ימים בבריכות כימיקלים להסרת  השומנים וליבון חמור למהדרין בתנור מיוחד המפיק 300 מעלות חום.  בתום תהליך ההכשרה הודבקה  תווית חתומה המאשרת את ההכשרה לפסח תשע"ט. כמו כן הוטבלו עשרות אלפי פריטי סכו"ם חדשים במקווה הכלים הממוקמת במפעל תמ"מ. כל הכלים הכשרים לפסח שונעו למטבחי הקצה בתחנות אל על בעולם. בנוסף הוכשרו טרקליני המלך דוד בנתב"ג, בשדה התעופה קנדי בניו-יורק, שארל דה-גול בפריז וטרקלין אל על בשדה התעופה היתרו בלונדון. בטרקלינים השיתופיים מוקמו מעמדים שבהם מוצע מזון כשר לפסח בשקיות סגורות באחריות גורם הכשרות המקומי.

    ביום רביעי, יב בניסן, יחלו צוותי הכשרה בהכשרת המטבחונים ב-46  מטוסי החברה ובהם מטוסי הדרימליינר החדשים שנקלטו לאחרונה בחברה. ההכשרה תכלול את תנורי החימום המותקנים במטבחונים, משטחי ההגשה ופריטי מטבח נוספים. מבצע ההכשרה יסתיים ביום שישי, ערב פסח, בשעות הבוקר המוקדמות. החל מיום רביעי בערב, בטיסות אל על הממריאות מנתב"ג, יוגש מזון כשר לפסח. הארוחות במחלקת תיירות יוגשו בכלים חד פעמיים ובמחלקות היוקרה – בכלים חדשים, שהוטבלו כדת וכדין. במהלך ימי חול המועד יוגש באל על מזון כשר לפסח והמעוניינים יוכלו להזמין ארוחות גלאט ממפעל "המשביע", בהכשר בד"צ העדה החרדית. כל מוצרי הדיוטי-פרי בטיסות אל על וסאנדור הינם כשרים לפסח.

    לקראת חג הפסח אל על תגברה את טיסותיה. החל מראש חודש ניסן ניכרת תנועה ערה של עשרות אלפי תלמידי מוסדות החינוך התורני החוזרים לחג לארץ מגוריהם. אל על איפשרה לנוסעים לקחת עמם חבילת מצות ללא כל עלות ומבלי שהיא תחשב כחלק מהכבודה המותרת לפי סוג הכרטיס.



    0 תגובות