הסחף לליכוד נמשך: כחלון חוזר לליכוד; הערכות כי שקד תתפקד למפלגה

    איתי גדסי No Comments on הסחף לליכוד נמשך: כחלון חוזר לליכוד; הערכות כי שקד תתפקד למפלגה

    כבר במהלך הימים הקרובים, שר האוצר צפוי לחתום על חזרה לליכוד ולכהן כשר האוצר. השר כחלון ישתתף בהרמת הכוסית לכבוד ניצחון הליכוד | הערכות במערכת הפוליטית, כי שרת המשפטים תתפקד לליכוד לאחר ההפסד בבחירות | שקד מכחישה את הפרסומים

    כחלון ונתניהו צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שינויים במערכת הפוליטית: לאחר הבחירות בהם הליכוד סחף את רוב מצביעי הימין והגיע להישג ענק של 36 מנדטים, פורש הליכוד, שר האוצר משה כחלון, מבין כי הגיעה השעה לחזור הבייתה, לאחר שצנח לחמישה מנדטים, אחרי קדנציה פעילה מאוד במשרד האוצר, כחלון מבין את הקושי לסחוב מפלגה חדשה על גבו והחשש כי בפעם הבאה המפלגה תיעלם. על פי הערכות כבר באמתע השבוע כחלון יחתום על חזרה לליכוד ויגיע לאירוע הרמת כוסית לכבוד ניצחון הליכוד.

    השר יואב גלנט מקורבו של ראש הממשלה והמיועד ככל הנראה לשמש כשר הביטחון הממשלה הבאה, בירך על הצטרפותו של משה כחלון לליכוד.

    כמו כן, על פי הערכות, יו"ר הימין החדש איילת שקד שאפסו סיכוייה לעבור את אחוז החסימה, ולאחר חילוקי דעות עם נפתלי בנט על פתיחת המפלגה החדשה, תיתכן האפשרות כי שקד תתפקד לליכוד ותיקח חלק פעיל במפלגה. בליכוד מאוד אוהדים את שקד וצפוי לה עתיד מזהיר במפלגה, היא צפויה לכבוש את המקומות הראשונים בפריימריז הבאים, ההתפקדות למפלגה תהיה ללא שותפה נפתלי בנט.

    לאחר הפרסומים, הוציאה איילת שקד הבהרה כי היא לא מתכוננת להתפקד לליכוד.



    0 תגובות