שמונה מפקדי הרכבת הודיעו על שביתה ויצרו עומס רב; "צעד פראי ובלתי חוקי"

    צבי טסלר No Comments on שמונה מפקדי הרכבת הודיעו על שביתה ויצרו עומס רב; "צעד פראי ובלתי חוקי"

    ההסתדרות שוברת שיא: שמונה מפקדי הרכבת הודיעו במפתיע על מחלה וגרמו לעומס אדיר במספר תחנות מרכזיות של רכבת ישראל | יו"ר ההסתדרות הודיע על ביטול השביתה והרכבות החלו לשוב לעבודתם

    רכבת צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה ברכבת ישראל. בשעת בוקר הודיעו במפתיע מספר פקדים על מחלה וגרמו לעומס רב. בהנהלת הרכבת תקפו את הצעד ואמרו: "בשעות האחרונות, בצעד ארגוני פראי ובלתי חוקי, הודיעו 8 פקדים (מנהלי תנועה בפיקוד הרכבות הארצי) על מחלה. נסיקה של מאות אחוזים במספר הודעות המחלה ביחס לימים כתיקונם. מדובר על קרוב למחצית ממצבת הפקדים שעומדת על 21. ארבעה פקדים סיימו זה עתה משמרת שהחלה בשעה 22:00 אמש והוארכה בשעתיים נוספות, ואינם יכולים להמשיך בעבודה על פי נוהל הבטיחות. שאר 9 הפקדים מסרבים בשלב זה לענות לטלפונים המבקשים להקפיצם למשמרת".

    לדברי הנהלת הרכבת: "בשל כך, ומסיבות בטיחותיות אשר אינן מאפשרות הפעלת תנועת הרכבות עם פחות מ-4 פקדים במשמרת, נאלצת הנהלת הרכבת לעצור את תנועת הרכבות ברחבי הארץ, בהתאם לנהלי הבטיחות, עד לעצירה מוחלטת בשעה 8:00. מדובר על פגיעה קשה של ועד העובדים בראשות גילה אדרעי בציבור הנוסעים בימי שישי, לצד החיילים הרבים אשר עושים שימוש ברכבות".

    מנגד, בהסתדרות מסרו לפני מספר שעות: "בחצי השעה הקרובה הנהלת רכבת ישראל תחל להשיב את כל תנועת הרכבות ברחבי הארץ, לסדרה. יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, הורה הבוקר לוועד העובדים לאתר באופן מידי עובדים שיגיעו למלא את תפקידם. ההסתדרות קוראת להנהלת הרכבת לבטל את שביתת המגן ולפעול ביחד לבניית מערכת יחסי עבודה תקינים. יו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי, נמצא בקשר רציף עם ועד העובדים והנהלת הרכבת".



    0 תגובות