בן גביר: "נמנה את עו"ד יורם שפטל לשופט בג"ץ"

    איתי גדסי 4 Comment on בן גביר: "נמנה את עו"ד יורם שפטל לשופט בג"ץ"

    בכנס גדול שערכה מפלגת 'עוצמה יהודית' לקראת הבחירות, השתתפו למעלה מ-1000 איש | במהלך הכנס הגיע העו"ד ופעיל הימין הנודע, יורם שפטל ונאם לטובת ההצבעה למפלגה בבחירות | בנאומו תקף את החלטת בג"ץ לפסול את בן ארי: "הדיקטטורים של בג"צ פסלו את ד"ר בן ארי. לדיקטטור כמו דיקטטור לא מעניין מה הציבור מחליט, אלא מה שהוא רוצה להחליט"

    עו"ד יורם שפטל עם ד"ר מיכאל בן ארי בכנס צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד יורם שפטל הגיע הערב (מוצ"ש) לכנס מפלגת 'עוצמה יהודית' בו השתתפו למעלה מ-1,000 איש, וקרא לציבור להצביע בבחירות הקרובות לאיחוד מפלגות הימין, בגלל החלטת בג"צ לפסול את ד"ר בן ארי.

    עו"ד איתמר בן גביר, מועמד איחוד מפלגות הימין לכנסת ומי שסוכם כי יידרש עבורו את החברות בועדה למינוי שופטים אמר על שפטל לפני עלייתו לנאום "קבלו את המינוי הראשון שלי לבית המשפט העליון – עורך דין יורם שפטל".

    שפטל אמר בכנס כי "הדיקטטורים של בג"צ פסלו את ד"ר בן ארי. לדיקטטור כמו דיקטטור לא מעניין מה הציבור מחליט, אלא מה שהוא רוצה להחליט, גם אם זה נוגד את רצון המפלגות הפוליטיות. אז בג"צ פסק את שפסק, וגרם לתסכול בקרב למעלה ממאה אלף מצביעי עוצמה יהודית.

    .

    אסור שהתסכול הזה ירפה את ידינו. שלא שיגרום לנו לא ללכת לקלפי, אלא להפך: ללכת להצביע 'טב' ולשכנע עוד אדם אחד לפחות להצביע 'טב'. אם הרשימה של איחוד מפלגות הימין תהיה בכנסת 8 ומעלה, לא תהיה שום תקומה לדיקטטורה של בג"צ".

    ד"ר מיכאל בן ארי אמר בכנס: "התשובה לפסילה שלי היא להכניס את בן גביר לכנסת. זו התשובה לבגצ, זו התשובה לשמאל. אם החבורה הזו שמבקשת לפגוע בחיילי צה"ל כשרים, ואני שבניי משרתים בקרבי פסול, אז הם הפסולים".

    . .

    . .



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בג"ץ ראשי תיבות: "בן גביר צודק"!!!!!!!!!

    2. 2

      אני מקווה שיתנו לו הוא תותך

    3. 1

      בין גביר עו"ד שפטל מתאים לעליון תמשיך כך ומאחל לך 20 מנדטים אמן