גבאי: "בכחול לבן חייבים לבטל את הרוטציה על כסא ראש הממשלה"

    איתי גדסי No Comments on גבאי: "בכחול לבן חייבים לבטל את הרוטציה על כסא ראש הממשלה"

    בכנס איגוד הקבלנים התייחס גבאי לתוכנית מחיר למשתכן וקרא לחזור לבנייה ממשלתית: "תכנית מחיר למשתכן הביאה לירידה ולא לעלייה בהתחלות הבנייה ויצרה אי ודאות בשוק. אנחנו מאמינים שהדרך לפתור את משבר הדיור היא להעביר את האחריות למדינה ולחזור לבנייה ממשלתית"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר העבודה, אבי גבאי השתתף היום (שלישי) באירוע של איגוד הקבלנים בתל אביב ותקף את המפלגה המתחרה על קולות השמאל "כחול לבן": "הדבר היחידי שחשוב הוא לאיזו מפלגה יש יותר ממליצים ולא מי המפלגה הכי גדולה".

    שוב חזר גבאי על הבטחתו כי לא יישב עם נתניהו בניגוד לגנץ: "מי שרוצה שינוי צריך להצביע לעבודה, כי כחול לבן אומרים בחדרים סגורים שהם ישבו עם נתניהו. השושבינים של נתניהו הם סמוטריץ ובן גביר והוא יביא אותם לחתונה שלו עם כחול לבן. אנחנו היחידים שמתחייבים לא לשבת בממשלה של נתניהו. אנחנו מאמינים שאחרי עשר שנים הגיע הזמן להחליף ראש ממשלה".

    גבאי קרא לבטל את הרוטציה המוזרה בכחול לבן על כסא ראש הממשלה: "וכמו שאנחנו אומרים שאסור שראש ממשלה יכהן יותר משמונה שנים, אסור גם שיכהן רק שנתיים. חייבים לבטל את הרוטציה המשותפת בכחול לבן, כי היא מונעת מ2-3 מנדטים מהימין להצביע לגוש שלנו".

    גבאי התייחס למחיר למשתכן וקרא להחזיר את הבנייה לממשלה: "תכנית מחיר למשתכן לא השיגה את המטרה המרכזית שלה. כדי לפתור את משבר הדיור צריך לבנות יותר. אבל תכנית מחיר למשתכן הביאה לירידה ולא לעלייה בהתחלות הבנייה ויצרה אי ודאות בשוק. אנחנו מאמינים שהדרך לפתור את משבר הדיור היא להעביר את האחריות למדינה ולחזור לבנייה ממשלתית. צריך לחתוך את הבירוקרטיה שעולה למשק מיליארדים, לתכנן פינוי בינוי ברמת שכונות ולא ברמת מבנה בודד ולתת תמריצים אמיתיים לבנייה להשכרה".



    0 תגובות