מרכז ראשון מסוגו במערכת הבנקאית

    עפר גדנקן No Comments on מרכז ראשון מסוגו במערכת הבנקאית

    בנק הפועלים השיק את "המרכז הארצי לייעוץ פנסיוני ותכנון פרישה"
    יעניק ייעוץ ללקוחות כל הבנקים בנושא פרישה מעבודה@
    אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "פרישה מהווה אחד השינויים המשמעותיים ביותר בחייו של כל אזרח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק הפועלים משיק את "המרכז הארצי לייעוץ פנסיוני ותכנון פרישה", מרכז ראשון מסוגו במערכת הבנקאית שיעניק שירותי ייעוץ לתכנון פרישה מעבודה לכלל ציבור השכירים בישראל, לקוחות כל הבנקים. המרכז ממוקם במגדל ששון חוגי ברמת גן.

    כ-70 אלף איש פורשים מידי שנה בישראל. המרכז לייעוץ ולתכנון פרישה מסייע ללקוח במועד הפרישה  בתהליך קבלת ההחלטות הקשורות לתחום המיסוי ולאופן קבלת הכספים. מדובר בהחלטות שהן מסוג 'אל חזור', וקבלת ייעוץ מקצועי עשויה לחסוך עד עשרות ואף מאות אלפי שקלים, ולכן חשוב לתכנן מראש את אופן הטיפול בכספים אלו בכדי לאפשר לפורש ולמשפחתו קיום בכבוד ושמירה על רמת החיים אליה התרגלה המשפחה לאורך שנות העבודה.

    שיחת ייעוץ לתכנון פרישה משלבת איסוף מידע אודות התיק הפנסיוני של הלקוח מהמסלקה הפנסיונית, בחינה של צרכיו הפנסיונים השונים של הלקוח לקראת שנות הפרישה הארוכות ובמידה ואותר פער, נבחנים פתרונות אפשריים לגישור על הפער כמו גם התאמת המוצרים בתיק לרמת הסיכון של הלקוח.

    בנוסף, משלבת שיחת הייעוץ בחינה של פתרונות מס שונים העומדים לרשות הפורש בכדי לנצל את הטבות המס והפטורים השונים, בשילוב עם קבלת החלטה לגבי אופן קבלת הכספים, כסכום חד-פעמי מיד עם סיום עבודתו או כפנסיה חודשית ממנה יחיו הוא ובני משפחתו לכל אורך חייו. המרכז החדש שנפתח אינו פונה רק ללקוחות הפורשים מפאת גיל, אלא גם לסוגים שונים של לקוחות פורשים כגון לקוחות שיצאו לפרישה מוקדמת,  לקוחות הפורשים מסיבות בריאותיות של הפורש או בני משפחתו ולקוחות שנמצאים במעבר בין עבודות ורוצים להמשיך לשמור את הזכויות שצברו במהלך השנים.

    חשוב להדגיש כי הייעוץ הפנסיוני לתכנון פרישה הניתן בבנק הוא ייעוץ אובייקטיבי מאחר וליועץ פנסיוני אסור שתהיה כל "זיקה" לגוף המנהל חיסכון פנסיוני. בגין הייעוץ לתכנון פרישה מעבודה תגבה עמלת ייעוץ חד פעמית בהתאם למורכבות וגודל התיק הפנסיוני.

     

    אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "צומת הפרישה מהווה את אחד השינויים המשמעותיים ביותר בחייו של כל אזרח מאחר ובמועד הפרישה יעמוד לרשותו החיסכון הפנסיוני שנחסך עבורו במשך כל שנות עבודתו. השירות מעניק ערך גבוה ללקוח והוא כחלק מהתפיסה אותה חרת בנק הפועלים על דגלו "פועלים אתכם בכל החלטה".

    ר. אלגריסי, מנהלת אגף ייעוץ ומחקר: "ייעוץ פנסיוני לתכנון פרישה ניתן ללקוחות כל הבנקים במרכז הארצי ברמת גן או באחד מ-22 "מרכזי הייעוץ הפנסיונים ותכנון פרישה" הפזורים ברחבי הארץ. הייעוץ בבנק ניתן ע"י צוות יועצים מקצועי ואובייקטיבי המחזיק ברישיון ייעוץ פנסיוני ומשתמש במערכות ייעוץ מתקדמות תומכות החלטה".



    0 תגובות