חדשות התיירות: חורף שיא בחרמון

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: חורף שיא בחרמון

    חורף שיא בחרמון, חלון זמנים של מחירי רצפה בטיסות לאירופה ומלון חדש בירושלים

    צילום: אתר החרמון
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חסכון בטיסות לחו"ל
    הנתונים מדברים בעד עצמם. השנה, בהשוואה לתקופה המקבילה, ישנה ירידה של עשרות אחוזים במחירי הטיסות והחופשה. מתברר שככל שמזמינים טיסות קרוב למועד היציאה ככה גבוהים הסיכויים לשלם פחות. הסיבה: הסיטונאים מעדיפים למכור בזול ולא להיתקע עם חבילות ללא שימוש מכירתי.

    לדוגמא, טיסה לבנגקוק נמכרה השבוע באפליקציית חוליו ב 490 דולר, כשאותה טיסה עלתה בחודש שעבר כפול במחיר. מדובר בחיסכון של אלפי שקלים. גם מחירי הטיסות היוצאות בחודש מאי נמצאים בירידה בהשוואה לשנה שעברה.

    כרמית דותן מנכ"לית חוליו מסבירה שהרכבת האווירית לישראל שתחל בתחילת מאי תביא עמה פיק של כניסת תיירים וחברות תעופה ירצו ליהנות מהמחירים הגבוהים שהם יכולים לדרוש מהתיירים לטיסות לישראל .

    אבל במקביל, מטוס שמגיע מאירופה, צריך לחזור ליעדו ובעצם נוצר חוסר איזון בין התנועה הנכנסת לזו היוצאת. המרוויחים הגדולים הם אנחנו.

    אז בימים שבהם תהיה תנועה בלתי מאוזנת (כניסות מול יציאות) יש סבירות שנראה מחירים זולים של טיסות ונוכל ליהנות מחופשה זולה.

    מלון חדש בירושלים
    השבוע, נפתח להרצה במרכז ירושלים מלון ibis Styles, המלון השני של מותג בתי המלון הבינלאומי ibis מרשת מלונות אקור (Accor) הבינלאומית.

    המלון החדש, ממוקם במרכזו של מרכז העיר ירושלים, ברחוב בן יהודה 4, במיקום אטרקטיבי במיוחד לתיירים – על המדרחוב, בסמוך לכיכר ציון, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה, הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומגוון האטרקציות התיירותיות בירושלים.

    המלון החדש מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא, שוק מחנה יהודה, עם מגוון איורים בהשראתה של האמנית שרית עציץ המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון.

    חדרי המלון אטומים לרעשים ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג ibisהעולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.

    המלון, שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. בהמשך לרעיון המרכזי של המלון, כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים – בנוסף לחדרי המשפחה, המלון מציע ארוחת בוקר ותפריט לילדים וכן ערכות מתנה לילדים בצ'ק אין.

    בקומה ה–8 של המלון מסעדה ובר עם נוף פנורמי, שם גם מוגשת מדי יום בין השעות 06:30-10:00 ארוחת הבוקר לאורחי המלון.

    חורף שיא באתר החרמון
    באתר החרמון, מברכים על חורף רווי במשקעים, שיא כמות שלגים של שבע השנים האחרונות, 55 ימי גלישה כבר נרשמו כשבמהלך השבת האחרונה נוספו עוד 20 ס"מ של שלג טרי ואיכותי למסלולי הגלישה. ותיקי נווה אטי"ב, מתמוגגים השנה ממסות השלג מהן נהנה האתר. במערכת השלג המשמעותית הראשונה השנה התווספו כמויות שלג אדירות, ההר התכסה בשכבת שלג עבה, 1.5 מ' במפלס העליון וכ-1.2 מ' במפלס התחתון. המערכת האחרונה הוסיפה עוד 20 ס"מ שלג טרי, יבש ואיכותי, המכורים ללבן מכנים אותו "פאודר", גולשי הסקי מחכים לסוג השלג הזה שהופך את חווית הגלישה ליוצאת דופן. "עונת 2019, תרשם כעונת שיא", ציין אלון פרידמן מנכ"ל אתר החרמון. "לפי נתונים שקיימים באתר, מדובר בעונה הטובה ביותר מאז 2012, אני כולי תקוה שאנו בתחילתן של שבע השנים הטובות".

    עונת החורף 2017, נרשמה כעונה טובה מאוד, על אף השוני שלה מהעונה הנוכחית, בשנת 2017 היו ארבעה אירועי שלג שהניבו כ- 50 ס"מ שלג בלבד, אך הטמפ' היו נמוכות מהרגיל ושמרו על כמות השלג הזו לאורך זמן ואפשרו 54 ימי סקי, מספר שיא בעשור האחרון. השנה מורגשת חזרתם של גולשי הסקי להר, עלייה של 11% במספר הגולשים נרשמה עד כה לעומת עונת 2017. מספר המבקרים השנה עולה מידי יום, ולמעלה מרבע מיליון מבקרים כבר פקדו את אתר החרמון. השנה נפתחה עונת הסקי בתאריך 11.1, ואילו בעונת 2017 יום הגלישה הראשון היה 28.12.16. השבוע מציינים באתר כבר 55 ימי סקי.

    אתר החרמון משתרע על כ- 2,432 דונם, בגובה 1,600 – 2,040 מטר מעל פני הים ולראשונה באתר החרמון הוקם במהלך החורף לטובת גולשי הסנאובורד והסקי snow park .



    0 תגובות