ברצועה מאיימים: אם תגיבו על הרקטה, מעגל הירי יתרחב

    שלמה ריזל No Comments on ברצועה מאיימים: אם תגיבו על הרקטה, מעגל הירי יתרחב

    לאחר ירי הרקטה לעבר ישראל הערב, ברצועה ממהרים להסביר, כי הרקטה נורתה גם הפעם בטעות. בהודעה מטעם חמאס והפלגים ברצועה נאמר, כי אם ישראל תגיב על ירי הרקטה, אנו נגיב בצורה קשה ומעגל הירי יתרחב | הרמטכ"ל הורה על הקפצת חטיבת חיל רגלים ותותחנים לגבול הרצועה, והם יצטרפו לחיל השריון שכבר נמצא בשטחי הכינוס | בתום התייעצות ביטחונית הוחל, "אין הפסקת אש" | מחר צפויה להגיע משלחת מצרית לרצועה

    חמאס במפגן ברצועה עם טילים ארוכי טווח צילום: פלאש 90
    15:21
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on תמונה ישנה עוררה סערה: האם סינוואר העז לצאת ממחבואו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ירי הרקטה לעבר מועצה אזורית אשכול הערב (שלישי) החמאס והפלגים של ארגוני הטרור ברצועה משגרים איום חמור לעבר ישראל, אם ישראל תגיב על ירי הרקטה, כלל הארגונים יתקפו וירחיבו את מעגל הירי לעבר ישראל. לטענתם הרקטה נורה בטעות.

    הלילה לאחר שיגור הרקטה, בחמאס החלו לפנות את כל המפקדות לקראת תגובה אפשרית של צה"ל. כמו כן, יחידות ההטרדה הפועלות על גבול הרצועה החלו ליסוג לרצועת עזה בשל חשש לתקיפה.

    .

    על הכוונת ראשי חמאס | צילום פלאש 90

    בתוך כך, המשלחת הביטחונית המצרית תגיע מחר לרצועת עזה בכדי לדון בהסכם הפסקת אש בין ישראל לרצועה, לאחר סבב הלחימה.

    לאחר התקיפות של צה"ל ברצועה ובתום התייעצות ביטחונית היום בקריה. ההחלטה שהתקבלה כי אין בינתיים הפסקת אש מול חמאס. הרמטכ"ל הורה להקפיץ חטיבות חיל רגלים ותותחנים לגבול הרצועה והשלמת גיוס מילואים. חיל השריון כבר ערוך מאמש על גבול הרצועה עם עשרות טנקים ונגמשי"ם שהובאו במהירות ומתכוננים לכל פעולה שתידרש.

    MIDEAST ISRAEL PALESTINIANS

    בחמאס לא מראים סימני רתיעה לאחר סבב ההפצצות אמש, במהלכם לשכתו של ראש הזרוע המדינית איסמעיל הנייה הושמדה ובניין סודי של מחלקת איסוף מודיעין של חמאס הופצצה. היום החלו לחזור בלוני התבערה חזרה ליישובי עוטף עזה. בנוסף נרשמה חדירה ארבעה מחבלים לעמדת צלפים של צה"ל, המחבלים הציתו את העמדה וחזרו בשלום לרצועה.

    photo_2019-03-25_19-36-18

     



    0 תגובות