בנט מציג – ההכרעה: הפצצת מאגרי טילים, קטילת התארגנות וחיסול מפקדים

    אסתי פלד 1 Comment on בנט מציג – ההכרעה: הפצצת מאגרי טילים, קטילת התארגנות וחיסול מפקדים

    שר החינוך ויו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט בריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' | על הכותל והרפורמים: "גנץ לא אמר אמת בקשר לכותל, הוא סתם רוצה להשניא אותנו על יהודי ארה"ב? יש היום בכותל מקום לכולם" | העדפות נתניהו: "תמיד במוצאי בחירות הוא פונה לשמאל. הוא מינה את ברק לשר ביטחון, הוא פנה לציפי ליבני" | האזינו

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר 'הימין החדש' השר נפתלי בנט ערך ריאיון נרחב ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, בנט סיפר בפתיחת הריאיון כי את הלילה האחרון הוא הצטרף למשפחות המתגוררות בעוטף עזה, "זה דבר שאני תמיד עושה". שר החינוך מותח ביקורת חריפה על התנהלות ראש המשלה מול חמאס, "צריך להבין ירו עלינו בכינון ישיר בכדי להרוג משפחה. והמשיכו לשגר עלינו עוד 60 רקטות לדרום. אני הנחתי תוכנית שלושת השלבים להכרעת חמאס".

    בשלב בראשון, מרוקנים את חמאס מכל היכולות הרקטיות שברשותו. מפציצים את כל המחסנים של הנשק והטילים שברשותם.

    השלב השני – מכסחת דשא, כל פעם שמישהו מרים ראש או בונים עוד מפעל רקטות ישר יורדים ומפציצים אותו. התפיסה היום שתופסת היא הרתעה, אותי זה לא מעניין ההרתעה אני לוקח מהם את הנשק.

    השלב השלישי, כל מי שחלק מחמאס דמו בראשו, כל המפקדים כל ההנהגה לרדוף אותם שילחמו על חייהם. זה לא רציני לתת להם לגדול. זה לא צה"ל שאני מכיר.

    ישנה תפיסה חלשה שאוחזת בצמרת מערכת הביטחון. בצוק איתן כולם פחדו, לקח לנו זמן לצאת כנגד המנהרות והתברבנו ולבסוף התחלנו מאוחר שחמאס כבר היה מוכן. אני מוכן לקחת את האחריות לטפל בחמאס. אנחנו מדברים על עשר שנים כבר שזה ממשיך. אני הייתי בעוטף ראיתי את מצב הילדים בעוטף זה לא נורמלי.

    גם שהוצאנו את התנועה האסלאמית מחוץ לחוק עולם פחדו שיהיה אינתיפאדה. גם תנאי המחבלים בכלא הוא מחולשה, אמנת ז'נבה קובעת תנאים הרבה יותר נמוכים, רק שאנחנו רוצים שקט. זה תסמונת גנץ.

    נתניהו פונה תמיד לשמאל: "תמיד במוצאי בחירות הוא פונה לשמאל. הוא מינה את ברק לשר ביטחון, הוא פנה לציפי ליבני, וזה לא אהיה מופתע עם במוצאי הבחירות תקום ממשלה של נתניהו וגנץ".

    גנץ משניא אתנו על יהודי ארה"ב: "גנץ לא אמר אמת בקשר לכותל, הוא סתם רוצה להשניא אותנו על יהודי ארה"ב? יש היום בכותל מקום לכולם. אין היום שום בעיה בכותל, והוא הציג מצג שווא באייפא"ק כאילו לא כל אחד יכול לבוא לכותל".

    שגנץ יתבע אותי דיבה: "ההוראות שנתן גנץ ערב תום מבצע צוק איתן, גרמו לתקרית המבצעית שבה גם נהרג בניה שראל. "בעצם אמרו: 'לכו, תלחמו, אבל בלי לירות אלא אם כן יורים עליכם קודם, בתוך עזה מול חמאס!. זו האמת. אם אני טועה אני מזמין אותו להגיש נגדי תביעת דיבה".

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל מילה אמת. אין כמו בנט… חכם רהוט ועושה מה שמבטיח.