חזרה לשיגרה: המחסומים הוסרו ובלוני התבערה והחדירות חזרו

    שלמה ריזל No Comments on חזרה לשיגרה: המחסומים הוסרו ובלוני התבערה והחדירות חזרו

    הרכבות חזרו לפעול באזור באר שבע ושדרות, מחסומי הכבישים הוסרו באזור העוטף | הפלסטינים מדווחים על ארבעה מחבלים שחדרו לישראל השחיתו עמדה צבאית וחזרו לרצועה

    טנקים בגבול עזה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוטף עזה חוזרת לשיגרה: בשעה האחרונה הוסרו המחסומים בכבישי עוטף עזה, הרכבות באזור באר שבע שדרות חזרו לפעול. נראה שישראל הולכת לרגיעה מול חמאס. על פי מקורות מצריים, ישראל העבירה מסר לחמאס כי היא מעוניינת ברגיעה.

    בשל נפל של טיל שהתגלה בסמוך לפסי הרכבת בשדרות, הורה פיקוד העורף על סגירת מקטע המסילות בין שקמה-שדרות לתנועה רכבות, תחנות הרכבת שדרות נתיבות ואופקים נסגרו לשירות בשלב זה,תנועת הרכבות יחלו ויסיימו נסיעתן בתחנת אשקלון. עד להודעה חדשה.

    ברצועה הטרור ממשיך כרגיל: ארבעה מחבלים חתכו את הגדר ההפרדה וחדרו לישראל, המחבלים השחיתו עמדת צלפים וגרמו נזק לגדר, לאחר הפעולה חזרו לרצועת עזה ללא פגע.

    מדובר צה"ל נמסר: ‏כוחות צה"ל זיהו מספר חשודים שחצו את גדר המערכת מדרום רצועת עזה. אחד החשודים הצית רשת הסוואה בעמדה צבאית לא מאוישת במרחב הגדר. כלל החשודים חזרו לשטח הרצועה.

    מוקדם יותר, על פי דיווחים פלסטינים, מחבלים שיגרו מספר בלוני תבערה ממזרח לרצועת עזה לעבר יישובי העוטף. המחבלים אף ממשיכים בשעה זו לשגר בלוני תבערה. הפלסטינים מדווחים על ירי של צה"ל לעבר מרכז הרצועה בעקבות שיגור בלונים.

    שריפה שפרצה היום בעקבות בלוני התבערה:

    photo_2019-03-26_17-45-57



    0 תגובות