חודש הירי: מטח לעבר נתיבות ושדרות – ההפצצות ברצועה נמשכות

    שלמה ריזל No Comments on חודש הירי: מטח לעבר נתיבות ושדרות – ההפצצות ברצועה נמשכות

    לאחר שבחמאס הכריזו על הפסקת אש, חמ"ל ארגוני הטרור מודיע על חידוש הירי, "ככל שהתקיפות ברצועה ימשכו טווח הטילים יגדל" מאיימים ברצועה | מטח אל עבר הערים, נתיבות שדרות ויישובי העוטף | ראש הממשלה מקיים התייעצות ביטחונית בוושינגטון, עדיין לא ברור מועד שובו לישראל

    16:19
    18.04.24
    ידידיה מאיר No Comments on "עדיין לא סגרנו את הדלתות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיווח ראשוני: הופעלה אזעקת צבע אדום בערים נתיבות, שדרות ובמועצות האזוריות אשכול ושער הנגב עקב מטח כבד ליישובי עוטף עזה. לאחר הכרזת חמאס על הפסקת אש, הודיעו ארגוני הטרור על חידוש הירי. החמל המשותף בעזה מודיע בתגובה על תקיפות צה"ל ברצועה: "פתחנו במתקפה על שדרות ונתיבות. ככל שיגביר האויב את התקיפה, כך נעשה גם אנחנו".

    עד כה כשבעים רקטות נורו לעבר ישראל. אן נפגעים למעט מספר נפגעי חרדה. מספר רקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. בית נפגע בשדרות. בישראל מכחישים כי הסכימו להפסקת אש, עליה הכריז חמאס, ההפצצות נמשכות כרגיל, אך מבני חמאס ברצועה לא הופצצו בשעה האחרונה, התקיפות מתרכזות סביב מוצבי חמאס ומשגרים.

    מדיווחים מסביבת ראה"מ נאמר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ככל הנראה ישאר בארה"ב וינאם בועידת אייפא"ק בוושינגטון. ראש הממשלה מקיים התייעצות ביטחונית עם ראשי מערכת הביטחון בדקות אלו. חשוב לציין, כי לו"ז ראש הממשלה עדיין לא ברור וייתכן וישוב ארצה כבר הלילה.

    הפלסטינים מדווחים שספינות קרב ישראליות תוקפות כעת באיזור ח'אן יונס.

    ‏חיל האוויר תקף לפני זמן קצר 3 משגרים מול מחנה הפליטים אל בוריג' שבמרכז רצועת עזה.

    הפגיעה בבית בשדרות:

    צפו הפצצות חיל האוויר ברצועה:



    0 תגובות