חמאס: "מוכנים לתגובה חזקה על כל מעשה מטופש מצד ישראל"

    שלמה ריזל No Comments on חמאס: "מוכנים לתגובה חזקה על כל מעשה מטופש מצד ישראל"

    על פי דיווחים מהרצועה, בחמאס נתנו אור ירוק לכלל הארגונים להגיב במקרה של מתקפה | מנגד קולות אחרים בחמאס מנסים להנמיך את גובה הלהבות ושוב לטעון, כי מדובר בטעות בשל מזג האוויר

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחמאס החלו לפנות מפקדות מהבוקר ובוטל כלל הפעילות של יחידות ההטרדה הליליות שפעלו לאחרונה. בחמאס מתכוננים למתקפה ישראלית נרחבת כנגד אתרים צבאיים של הארגון. בתוך חמאס ישנם קולות שונים על אופי התגובה להתקפות. ‏דובר חמאס, פוזי ברהום, אמר היום (שני) כי "כל מעשה מטופש שתבצע ישראל נגד עזה וההתנגדות, היא תמצא עצמה מול התנגדות חזקה ומוכנה". על פי הדיווחים מהרצועה בחמאס נתנו אור ירוק לכל הארגונים להגיב.

    ‏מנגד, גורם בחמאס מנסה להנמיך את גובה הלהבות, ושוב טוען בשיחה ל"כאן חדשות" כי אין הזה הגיוני שארגונו שיגר בכוונה את הרקטה הבוקר. להערכתו, מדובר בטעות. "אתה יודע שגם פעילים בזרוע הצבאית של חמאס נהרגים כתוצאה מתקלות", הוא אמר לנו והזכיר את מזג האוויר הסוער הלילה.

    ‏לגבי התגובה הישראלית, מבהיר אותו גורם כי "התגובה של חמאס והפלגים תיקבע לפי אופי התגובה הישראלית. אם יהיו הרוגים ופצועים, תהיה תגובה נגדית". למרות זאת הוא סבור כי שני הצדדים לא מעוניינים במלחמה והסבב יהיה מוגבל.

    יש לציין כי בניגוד למקרה הקודם, בו ירו טילים על תל אביב, בצה"ל נטו לקבל את ההסבר המופרך כי מדובר בירי טעות, הרי שהפעם בצבא מתחזקת ההערכה כי חמאס שיגר את הטיל בכוונה, לאות תמיכה באסירים.

     



    0 תגובות