הרשויות דרוכות: בשדרות נאסר לקיים אירועים גדולים – חוגים בוטלו

    שלמה ריזל No Comments on הרשויות דרוכות: בשדרות נאסר לקיים אירועים גדולים – חוגים בוטלו

    מתכוננים: בעיריית שדרות הורו לתושבים כי אין לערוך כינוסים מעל 300 איש. באופקים בוטלו חוגי הילדים של אחה"צ

    סגירות צירים בעוטף צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עקב המצב הביטחוני רשויות הדרום נערכות לאפשרות של הסלמה מול רצועת עזה. בעיריית שדרות ובישובי עוטף עזה חל איסור לקיים התקהלות של מעל 300 איש. בעיריית אופקים בוטלו חוגי הילדים של אחה"צ. ובשאר ערי הדרום שומרים על שיגרה אך על עירנות מוגברת לקראת הבאות.

    עיריית אופקים הכריזה על ביטול חוגי אחה"צ כמו כן ההוראה ניתנה בשדרות, הורי הילדים קיבלו את ההודעה לפני זמן קצר: "הורים יקרים שלום רב עקב המתיחות הבטחונית אני מבטלים היום את החוגים ההסעה האחרונה תצא בשעה 15:00 מקרית החינוך. מדריכי הילדים מיודעים. אנו נמצאים בקשר עם כוחות הביטחון ונעדכן בכל מה שידרש כאשר יהיה צורך".

    מעיריית שדרות נמסר: ‏פיקוד העורף שינה את הנחיות ההתנהלות בעוטף: "לאחר הערכת מצב ביטחונית, חל איסור קיום ארועים מ-300 איש ומעלה. אם תוכננה פעילות חוגים להיום אין לקיימה".

    מנגד באשדוד שומרים בעיר על שיגרה רגילה, עם דריכות לכל התפתחות. העירייה מסרה לתושבים היום: בהמשך לירי הטיל הבוקר מרצועת עזה לעבר מושב משמרות, והתייעצויות עם גורמי הביטחון בצה״ל ובעיריה, אנו ממשיכים בשגרת חיים רגילה, אך נערכים לכל התפתחות אפשרית. לכן, הנכם מתבקשים לגלות עירנות ולרענן את כללי ההתנהגות שלכם ושל בני המשפחה, למקרה של הישמע אזעקה.

    הבוקר בסביבות השעה 05:20 התקבל במשטרה דיווח על נפילת טיל במושב משמרת שבאזור השרון. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו בבית במושב שנפגע מהנפילה, נגרם נזק רב לבית. חבלני משטרת ישראל עמלו משעות הבוקר לאיסוף ראיות ושרידי הטיל עד לזיכוי המקום. בזירה התבצעו הערכות מצב עיתיות ע"י פיקוד מרחב שרון וכעת עם סיום עבודת החבלנים במקום הועבר הטיפול הזירה לרשות המקומית.



    0 תגובות