חרפה עיתונאית: מגישה בכירה כינתה את בנו של נתניהו "אוטיסט"

    איתי גדסי No Comments on חרפה עיתונאית: מגישה בכירה כינתה את בנו של נתניהו "אוטיסט"

    מגישה בכירה בחברת החדשות, לא הצליחה להתאפק ודיברה בחופשיות כנגד בנו של ראש הממשלה, בזמן ש"ארבה" לו בפתח העלייה למטוס, רק בשביל לצלם אותו טס עם אביו לשליחות מדינית בארה"ב, ובניגוד לבני משפחה של ראשי ממשלה קודמים, התשלום על הטיסה הוא מכיסו הפרטי | הפרצוף האמיתי נחשף

    ראש הממשלה ובנו יאיר צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנמל התעופה בן גוריון אמש, המתינו מספר כתבי תקשורת להצהרתו של ראש הממשלה טרם עלייתו למטוס לאחר ההצהרה קיפלו העיתונאים את ציודם ופנו ללכת. אך עיתונאית אחת העונה לשם דנה וייס מגישה בכירה בחברת החדשות, החליטה להישאר רק בשביל לצלם את בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו עולה למטוס, בזמן ההמתנה סיננה העיתונאית בשנאה לבנו של ראש הממשלה: "האפס הזה, האוטיסט הזה" ושאר כינויי גנאי שאין ראוי לעלותם על הכתב.

    יש לציין כי בנו של ראש הממשלה משלם על הטיסה מכיסו הפרטי בניגוד לבני משפחה של ראשי ממשלה קודמים. ומצטרף לשליחות מדינית וינאם בפני צעירי שדולת איימפא"ק בארה"ב לשכנע אותם לעלות לארץ ישראל.

    ראש הממשלה נתניהו מגיב להתנהלות התקשורתית החמורה שהולכת ומקצינה ערב הבחירות: "דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ. המסיכה הוסרה ושוב התברר ש"התקשורת האובייקטיבית" היא לא יותר מתעמולת שמאל.

    זו אותה תקשורת שמקדמת את עלילת הדם הבזויה נגדי של לפיד-גנץ – אותה תקשורת שמסתירה את הודעת חברת הצוללות "טיסנקרופ" שמחסלת סופית את הטענות נגדי – אותה תקשורת שמסיתה נגדי, נגד הימין ונגד משפחתי ערב-ערב בצורה השפלה והנבזית ביותר. בושה. הם לא יחליטו. ניפגש בקלפי".

    מיותר לציין שהתקשורת האובייקטיבית כלל לא התייחסה לאירוע "השולי". רק בתקופה האחרונה ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) כינה את בני גנץ שכביכול לא שם לב שמסיבת השחרור שלו מצה"ל עלתה 600 אלף ש"ח למדינה, "כאילו הוא אוטיסט שלא שם לב מה קורה סביבו". התקשורת כולה עטתה עליו, כאילו אמסלם מזלזל באותם אנשים יקרים, יאיר לפיד הגיב בחריפות רבה ללא התחשבות בהתנצלות. הפעם התקשורת שותקת שתיקה רועמת וזה אומר הכל.



    0 תגובות