נאום הטרולים: דרעי: "בג"ץ צריך לפסול את לפיד בשל אמירות גזעניות"

    איתי גדסי 1 Comment on נאום הטרולים: דרעי: "בג"ץ צריך לפסול את לפיד בשל אמירות גזעניות"
    השר דרעי צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר אריה דרעי השתתף הערב (שני) בכנס בחירות בעיר טבריה, בנאומו לפני מאות פעילי המפלגה: "בג"צ צריך לפסול את לפיד על הסתה לגזענות ושנאה כלפי הציבור הדתי והחרדי". דרעי השווה את הטרול מטבריה לטרול יאיר לפיד שאותה כינה "הטרול של המדינה"

    בנאום תקף דרעי את פסילת מיכאל בן ארי ואמר: "כולנו שמענו אתמול על החלטת בג"צ לפסול מועמדים לכנסת בשל התבטאויות גזעניות והסתה. אני רוצה להקריא לכם כמה משפטים קשים ותשפטו בעצמכם:

    • "הם מנציחים תרבות של עוני"
    • "הגיע הזמן להפסיק לפרנס אתכם"
    • "צאו לנו מהבית"
    • "הם מקבלים כסף מתחת לשולחן"
    • "שודדי הקופה הציבורית"
    • "גמרנו להיות פראיירים שלכם"

    את המשפטים האלו לא אמר מיכאל בן ארי על הציבור הערבי, את המשפטים האלו אמר יאיר לפיד על הציבור הדתי והחרדי. במדינה מתוקנת אם בגץ פוסל את בן ארי הוא היה צריך לפסול את לפיד על הפצה של גזענות ושנאה נגד ציבור גדול במדינת בישראל"

    הטרולים: השר דרעי ציין למדתי השבוע על מושג חדש שנקרא "טרול", "אני אקריא לכם מהויקיפדיה מה זה טרול:אבל חוץ מהטרול של טבריה, יש את הטרול של המדינה והוא מסוכן יותר. יאיר לפיד שעשה קריירה מהסתה בתקשורת ומכתיבת פוסטים בפייסבוק מבקש היום להיות ראש ממשלה בישראל".

    פגע בחלשים: "לא בנה ולא נטע, ומאז כניסתו לזירה הציבורית הוא רק הורס ומחריב. פגע בעניים, בחלשים, בקשישים, במשפחות ברוכות הילדים, קיצץ באכזריות בתקציבים החברתיים וניסה לפגוע בכל מה שקשור ליהדות ולמסורת".

    מול "הטרול של המדינה" יש רק תשובה אחת – ש"ס חזקה שתעצור את לפיד ותשמור על כל מה שיקר וחשוב לנו".

    עוד הוסיף דרעי: "לא במקרה יאיר לפיד מפחד לבוא לעימות מולי. הזמנתי אותו ואפילו הצעתי לו שיבחר את המקום ואת המנחה, אבל הוא מפחד. כי הוא יודע שאנחנו לא ניתן לו להוליך שלל את הציבור ולהרוס את המדינה היהודית ואת הערבות ההדדית כלפי החלשים".



    1 תגובות

    מיין תגובות