סמוטריץ': "דורשים מצה"ל להלחם בטרור ולעבוד עם הרשות הפלסטינית"

    אסתי פלד No Comments on סמוטריץ': "דורשים מצה"ל להלחם בטרור ולעבוד עם הרשות הפלסטינית"

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' התראיין ל'מהדורה המרכזית': "אנחנו עושים לעצמינו חיים קלים, לא הכל זה בג"ץ, יש כאן דרג מדיני שחייב להיות כאן יותר ברור וחד. הדרג המדיני אומר לצה"ל תשמרו על הביטחון תלחמו בטרור אבל עדיין תעבדו יחד עם הרשות הפלסטינית" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ יו"ר האיחוד הלאומי התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, התייחס לרציחתו של הצדיק הרב אחיעד איטינגר הי"ד, סמוטריץ' סיפר על היכרותו האישית: "זכיתי לגור בשכנותו, איבדנו תלמיד חכם בסדר גודל מיוחד מאוד. לא היית תופס אותו ללא ספר ביד. משפחה גדולה של מסירות תורה חיו בפשטות ובצניעות של לימוד תורה. עזבו את החממה בדרום תל-אביב והלך להקים ישיבה בדרום תל אביב במסירות נפש, הוא קורבן עולה. הם משפחה של גיבורים".

    מכה קשה יותר: "אנחנו צריכים לבנות ולהראות להם שאותנו לא יחלישו. צריך להגביר את המכה הצבאית. לא מוצאים אותו כי עוזרים לו. מערכת שלמה של חינוך והסתה ותשלומים את הדבר הזה צריך להפוך. הצד השני צריך להבין שהוא יקבל מכות קשות שלא ישתלם לו. עכשיו שמו עוד קומה של בטונדות וזה חייב להשתנות".

    לא רק בג"ץ: "אנחנו עושים לעצמינו חיים קלים, לא הכל זה בג"ץ, יש כאן דרג מדיני שחייב להיות כאן יותר ברור וחד. הדרג המדיני אומר לצה"ל תשמרו על הביטחון תלחמו בטרור אבל עדיין תעבדו יחד עם הרשות הפלסטינית, אסכולת אוסלו עדיין חייה. מערכת שלמה נזהרת שלא לפרק את הרשות הפלסטינית. אני אומר שהכל מתחיל ונגמר בהנהגה שיהיה לה ביטחון עוצמי ומוכנה לקבל החלטות, שלא תפחד".

    נתניהו: "נתניהו הוא אדם שמושפע מאוד מהאווירה ברחוב. ככל שמפלגות הימין האידאולוגיות יהיו חזקות הרי שנצליח נשנה את האווירה שתשפיע גם על נתניהו".

    עוצמה יהודית: "לא צריך לפצות את אנשי עוצה יהודית, אלא לפצות את הציבור הישראלי וזה צריך להיות בקלפי. העבוד לקדם את איתמר בן גביר למקום החמישי ונציג אחר של עוצמה למקום 8". מנהיג הבית היהודי: "הרב פרץ מחזיר את ברק לעיניים. הוא עושה עבודת שטח הוא שותף יצא מן כלל והציבור זכה במנהיג חזק".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות