דגן: "התסכול מהממשלה שמנסה להכיל טרור"

    אריאל שרפר No Comments on דגן: "התסכול מהממשלה שמנסה להכיל טרור"

    ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף את אזלת ידה של הממשלה, בעקבות הפיגוע הקשה: "ממשלת ישראל צריכה להחזיר את ההרתעה, להורות לצה"ל לצאת לפעולות תגמול אמיתיות כנגד הרשות הפלסטינית שהיא מממנת ומסיתה"

    יוסי דגן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    6:22
    16.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף מ"ח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיב לפיגוע הקשה ואמר: "מדובר באירוע קשה ביותר עם תוצאות חמורות ביותר, פיגוע כנראה משולב של דקירה וירי. סף התסכול הולך ועולה משום ששוב ושוב הממשלה שלנו מנסה להכיל את הטרור של הרשות הפלסטינית במקום להלחם בו בכל הכח".

    דגן אמר: "אני קורא שוב ושוב אחרי כל פיגוע, ולצערי אני קול קורא במדבר, ממשלת ישראל צריכה להחזיר את ההרתעה, להורות לצה"ל לצאת לפעולות תגמול אמיתיות כנגד הרשות הפלסטינית שהיא מממנת ומסיתה ומשלחת הטרור הגדולה ביותר באיזור. לייצר צעדים התיישבותיים מהדהדים שיורידו להם את המוטיבציה, לבצע את פיגועי הטרור הללו, לצערי שוב ושוב זה לא קורה, ושוב ושוב באותה גזרה אותם פיגועים ואותם תוצאות קשות".

    עוד אמר דגן: "אני קורא לממשלה להתעשת, ההתיישבות בשומרון היא חלק מעם ישראל, היא חלק ממדינת ישראל, אנחנו לעולם לא נשבר, לעולם לא נתקפל, העם הזה הוא עם חזק, והעם הזה דורש מהממשלה שלו להתעשת ולהחזיר את ההרתעה".



    0 תגובות