בנט על סבב הלחימה: "תגובת ישראל פתטית – תנו לי את המושכות"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט על סבב הלחימה: "תגובת ישראל פתטית – תנו לי את המושכות"

    מועמד כחול לבן, גבי אשכנזי ערך סיור בעוטף עזה, והתייחס לשיגורי הטילים לגוש דן: ""זאת תוצאה של קריסת ההרתעה. זה בלתי מתקבל על הדעת שילדים יבלו במקלטים ותושבי עזה ויחיא סינוואר יסתובב חופשי" | כחלון הצהיר על תמיכה בראש הממשלה והתנהלותו הביטחונית

    ההפצצות ברצועה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במערכת הפוליטית מגיבים ותוקפים את ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו היום (שישי) לאחר שנראה כי סבב הלחימה מאחורינו. בנט שרואה עצמו מועמד לתפקיד שר הביטחון, אומר "התגובה הישראלית לשיגור הטילים פתטית". כחלון לעומתו מחזק את ראש הממשלה ותומך בהחלטתו. וגן גבי אשכנזי ערך סיור היום בעוטף עזה.

    יו"ר הימין החדש נפתלי בנט תוקף את נתניהו: "התגובה הישראלית של 'הם לא ירו עלינו בכוונה' היא פתטית. נתניהו ראש ממשלה ומדינאי טוב, אך מדיניותו מול חמאס והמחבלים נכשלה. חמאס הפסיק לפחד מאיתנו. תנו לי את מושכות הביטחון ונטפל בחמאס"

     

    יו"ר כולנו וחבר הקבינט המדיני בטחוני משה כחלון התייחס לסבב הלחימה מול חמאס ואמר: "המדיניות של ישראל מושכלת ונקבעת בד בבד עם הצבא והקבינט ויתקבל פה אחד. אני תומך במדיניות רה"מ. כוח ההרתעה של צה"ל נשמר".

    עוד הוסיף כחלון: "אני אומר לך מידיעה שלא יושבים גיבורים גדולים בצד השני. העסק הולך ומתכנס ואני מניח שתהיה החלטה בקרוב. אני הייתי נגד ההתנתקות וגם הצבעתי נגדה, לעומת אחרים. אבל אם יצאת, תיפרד. אתה לא יכול גם להיפרד מעזה וגם להישאר נשוי".

    ההתנתקות: "זו לא באמת התנתקות וזו היתה טעות לצאת. אבל אם יצאת משם אז צא. אני מאמין בניתוק מלא מכל הבחינות ואני מאמין שזה יגיע בטווח של עד 5 שנים. זה החזון שאני רואה לעתיד של ישראל מול עזה".

    מועמד כחול לבן לכנסת גבי אשכנזי, ערך הבוקר סיור ביישובי עוטף עזה ושדרות, שם התיחס ללחימה בחמאס: "סיימתי זה עתה ביקור בעוטף עזה ושדרות. פגשנו את התושבים. ושמענו את מה שיש להם לומר. המציאות כאן היא בלתי נסבלת".

    עוד הוסיף: "זאת תוצאה של קריסת ההרתעה. זה בלתי מתקבל על הדעת שילדים יבלו במקלטים ותושבי עזה ויחיא סינוואר יסתובב חופשי.  זה קרה בממשמרת של הממשלה הנוכחית. קריסת ההרתעה הזאת לא תימשך. ממשלה בראשותנו תדע להפסיק את המציאות הזאת ולהחזיר את ההרתעה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היה אחד שדיבר כמוך ובסוף החזיר את הגוש קוראים לו שרון הבולדוזר….