- רדיו קול חי - -

התגובות למתקפת הפתע • בנט: "הגיע הרגע לחיסול ראשי חמאס"

בתגובה למתקפת הטילים על אזור גוש דן הערב (חמישי) מרצועת עזה. שר האוצר קורא לראש הממשלה ושר הביטחון לחזור לתקופת החיסולים הממוקדים ברצועה. בנט: "הגיע הזמן להכריע את חמאס ולחסל את ראשיו, קורא לרוה"מ לכנס את הקבינט ולהטיל על צה"ל להציג תכנית להכרעת חמאס".

יו"ר הימין החדש וחבר הקבינט המדיני – ביטחוני, השר נפתלי בנט: "לא משנה מי עומד מאחורי הירי הערב, חמאס נושא באחריות. בשנה האחרונה אני אומר בבירור: מי שמרחם על משגרי עפיפונים יקבל טילים. ומי שמבליג על טילים על שדרות, יקבל טילים על תל אביב. הגיע הזמן להכריע את חמאס אחת ולתמיד. לא עוד ירי על דיונות ללא פגיעה באויב, אלא מרדף בלתי מתפשר וחיסול שיטתי של ראשי החמאס.

אני קורא לראש הממשלה להטיל על צה"ל להציג לקבינט תכנית להכרעת החמאס".

שר האוצר וחבר הקבינט המדיני בטחוני משה כחלון: "האירוע הערב חמור ותהיה תגובה ככל שיידרש.  אין חסינות לאף אחד. כל הארגונים ברצועה הם ארגוני טרור וכך צריך להתייחס אליהם. אתמוך בהחזרת מדיניות הסיכולים הממוקדים כי בעיני אין חסינות לאיש בדרג המדיני בחמאס או בכל ארגון טרור אחר".

מאיחוד מפלגות הימין נמסר: "מדיניות ההכלה של ממשלת ישראל קיבלה הערב טיל למרכז תל אביב. את ההתייעצויות הביטחוניות והמילים המכובסות צריך להחליף במעשים. רק תגובה לא מידתית תחזיר למדינת לישראל בטחון וכבוד לאומי".

ח"כ מוטי יוגב חבר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת: "כל ניסיון לאלף את ארגוני הטרור מעזה ייגמר בפיצוץ. מי שהבליג על שיגור בלונים בעוטף עזה, קיבל טילי פג'אר בתל אביב. אי אפשר לאלף ארגוני טרור שכל תכליתם לפגוע בישראל. שורש הטרור מעזה החל בהתנתקות, איך לגדוע את הטרור – תבינו לבד".

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר: "אנו דורשים מראש הממשלה להורות עוד הלילה לצה"ל להשיב את מדיניות הסיכולים הממוקדים ולחסל עוד הלילה חמישים מחבלים לפחות מקרב הג'יהאד האסלאמי. ידע כל מי שמרים ידו על מדינת ישראל ושולח טיל לריכוזי אוכולוסייה כי יימחק מעל פני האדמה. ממשלת ישראל חייבת להגיב בנחישות ובעוצמה, ולו תמשיך במדיניותה המתרפסת תמשיך להחליש את בטחונה של מדינת ישראל".

מעיריית בני ברק נמסר: תושבים יקרים, לפני מס' דקות נשמעה אזעקה במרחב גוש דן. הנהלת העירייה וגורמי החירום והבטחון עומדים בקשר עם פיקוד העורף נכון לעכשיו אין שינוי. ניתן להתעדכן בחיוג ל-106 ובאמצעי התקשורת. נמשיך ונעדכן ככל שיהיה צורך.