אזעקות צבע אדום בגוש דן: 2 טילים נורו מעזה לגוש דן

    קובי פינקלר 1 Comment on אזעקות צבע אדום בגוש דן: 2 טילים נורו מעזה לגוש דן

    לפני זמן קצר, שני טילים מסוג פאג'ר שוגרו מעזה לכיוון ישראל, ככל הנראה הטילים נפלו משטחים פתוחים | דובר צה"ל: מערכת היירוט לא הופעל. אין הנחיות לעורף | ראש הממשלה ושר הביטחון בדרכו לקרייה להתייעצות ביטחונית | ילד נפצע בבני ברק בדרכו לממ"ד| מספר נפגעי חרדה | מתעדכן

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר 4 שנות שקט בתל אביב: לפני דקות אחדות, נשמעה אזעקת צבע אדום בכל אזור המרכז. ממידע שעולה מהשטח, 2 טילים מסוג פאג'ר נורו מעזה לכיוון גוש דן. ככל הנראה הטילים נפלו בשטחים פתוחים.

    ‏דוצ רונן מנליס אמר בתגובה; בצה"ל עדיין לא יודעים מי ביצע את ירי הרקטות הערב לגוש דן. לא היה לנו מידע מקדים. הירי הפתיע את צה"ל. ההנחייה: לשמור על שגרה.

    מדובר צה"ל נמסר: "שני שיגורים זוהו משטח רצועת עזה לשטח ישראל. מערכות ההתרעה והגילוי פעלו כנדרש. לא בוצע יירוט של מערכות ההגנה האווירית. לא מוכר נזק או נפגעים באירוע. אין הנחיות מיוחדות לעורף".

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הגיע למחנה הקרייה בתל אביב, לצורך התייעצות ביטחונית עם ראשי מערכת הביטחון. בין הנוכחים בישיבה, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המל"ל  ובכירי מערכת הביטחון.

    המשלחת המצרית השוהה כעת בעזה, קיבלה מסר מישראל לעזוב את הרצועה בצורה מיידית ואכן עזבה לפני זמן קצר את הרצועה. ברצועה הוכרזה כוננות גבוהה, הרחובות ריקים מאדם ומפקדות חמאס פונו כליל.

    מקורות בעזה מעריכים: כי ארגון הג'יהאד האיסלאמי אחראי לשיגור הטילים. הארגון לא נטל אחריות רשמית. בימים האחרונים ישנה מתיחות רבה ברצועה, הפגנות נערכו כנגד חמאס.

    עקב שמיעת אזעקה במרכז הארץ טופלו עד כה ע"י חובשי איחוד הצלה מספר נפגעי חרדה כמו כן מתנדבי יחידת חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הונחו לתגבר את המענה.

    פציעה בדרך לממ"ד: ילד כבן 10 נפצע באורח קל במהלך הריצה למרחב מוגן בבני ברק. הילד מפונה כעת באמבולנס של איחוד הצלה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים מעייני הישועה כשהוא סובל מפגיעה בגפיים.

    היירוטים:

    האזעקות הערב:

    האזעקות היו במספר אזורים בגוש דן:

    דן 157 – תל אביב יפו (מרכז)
    • דן 158 – תל אביב יפו (דרום מערב)
    • דן 159 – תל אביב יפו (דרום מזרח)
    • דן 162 – אזור, חולון, מקווה ישראל
    • דן 160 – בני ברק, גבעתיים, חוות שלם, רמת גן



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה לא כותבים בהרחבה יותר אם אפשר להרחיב תודה