אייכלר: "גדולי התורה רוצים להתכנס כולם יחד לקראת הבחירות"

    אסתי פלד No Comments on אייכלר: "גדולי התורה רוצים להתכנס כולם יחד לקראת הבחירות"

    "גדולי התורה רוצים להתכנס כולם יחד, הבעייה היא טכנית איפה לכנס את כולם, לא בטוח שיש מקום שיכול להכיל את כולם", כך אומר ח"כ ישראל אייכלר בראיון ל'מהדורה המרכזית' | חקירת ליצמן: "רוצים להרתיע אותנו מלעזור לציבור שבחר בנו" | האזינו

    ח"כ ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר (אגודת ישראל) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לרגל כינוס מועצת גדולי התורה בירושלים לקראת מערכת הבחירות הגורלית. אייכלר התייחס לחקירתו של ליצמן, "עושיפ לו עוול שעזר ליהודי שבחר בו – רוצים להרתיע אותנו".

    הצבת תנאים: "כל הדיווחים שמועצת גדו"י הציבה תנאים להצטרפות לממשלת נתניהו, הם המצאה. לא היה ולא נברא. קודם עושים בחירות, ואחרי התוצאות אפשר להתחיל לחשוב על תנאים".

    הכרה בגולן: "אני מתרגש. סוף סוף ארה"ב מצהירה שהגולן שייך לנו. לצערי השמאל הישראלי הוא זה שהפיץ את ההגדרה של "כיבוש" לכל אומות העולם".

    חשיבות המערכה: "גדולי הדור התכנסו ודיברו על החרדה הגדולה לקראת מערכת הבחירות הקרובה. דיברו גם על חשיבותה של מועצת הקהילות שמאחדת קהילות שבעבר הרגישו פחות שייכים לאגודת ישראל".

    חקירת ליצמן: "התקדים שמנסים ליצור מעצם חקירתו של ליצמן היא שנציג חרדי יפחד לעזור לאנשים. זה חמור מאוד".

    עוול לליצמן: "מנסים להפוך את נתינת השירות לעוול. ליהודי חרדי אין קרובים במגזר הציבורי השייך רובו ככולו למגזר הכללי. הדרך היחידה לקבל את המגיע לו הוא שהוא ניגש לחברי כנסת או חברי עירייה. הרב ליצמן קיבל הערב תמיכה מכל גדולי ישראל".

    כינוס המועצות: "עניין הכינוס תלוי בשאלה טכנית של אסיפה לקבוצה ענקית של אנשים. אבל באופן עקרוני גדולי הדור רוצים להתכנס יחד עם הציבור ולהביע את המסר על חשיבות ההצבעה ליהדות התורה".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות