הושק מהלך: 'מהיום למחר בריא'

    עפר גדנקן No Comments on הושק מהלך: 'מהיום למחר בריא'

    בהובלת ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות הגב' קרן שכטר הושק מהלך מהפכני במכבי – מחוז הדרום, תחת הכותרת 'דואגים היום לבריאות של מחר' • במסגרתו, יעודד המחוז ויפעל ללא לאות להעלאת המודעות לקידום הבריאות, ולביצוע בדיקות מקדימות ומצילות חיים • הגב' קרן שכטר: " שמירה על בריאות כבר מגיל צעיר, מאפשרת להימנע ממחלות אלו או לדחות את המחלה בעשור או שניים".

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'מכבי שירותי בריאות' השיקה, בכינוס רב משתתפים, את מהלך "מהיום למחר בריא" במחוז הדרום. המהלך המהפכני צועד תחת הכותרת "דואגים היום לבריאות של מחר" והוא נולד מתוך תפיסת עולם שלמה של מכבי, המאמינה כי הדאגה לבריאות של היום, תמנע את המחלות של מחר.

    האירוע שהתקיים באשדוד, ונערך בהשתתפות ראש מחוז הדרום, הגב' קרן שכטר, צוות הנהלת המחוז, מנהלי המרכזיים הרפואיים, מנהלי תפעול מחוזי, עסקני רפואה בכירים, מתאמי קשרי קהילה, יועצי רפואה מומחים, אישי ציבור ועיתונאים.

    במסגרת התכנית "מהיום למחר בריא", יפעל מחוז הדרום במכבי לחידוד והעלאת המודעות אודות חשיבות ההקפדה על אורח חיים בריא, וביצוע בדיקות חיוניות ומצילות חיים. התכנית כוללת מערך הסברה רחב, קידום פעילויות ותכניות בנושאי תזונה נכונה למבוגרים וילדים, עידוד פעילות גופנית בכל גיל, הרגלי שינה נכונים ובריאים, בדיקות מעקב תקופתיות והרגלי בריאות שגרתיים. כל זאת, כדי להקדים רפואה למכה ולמנוע תחלואה עתידית ח"ו.

    הגב' קרן שכטר, ראש מחוז הדרום במכבי: "סכרת והשמנה הן בין המחלות השכיחות ביותר בעידן שלנו. שמירה על בריאות כבר מגיל צעיר, מאפשרת להימנע ממחלות אלו או לדחות את המחלה בעשור או שניים. מכבי כקופה המובילה והמקצועית ביותר, רואה חשיבות עליונה בקידום הבריאות של חבריה. כחלק מכך השקנו תוכנית ייחודית וראשונה מסוגה " מהיום למחר בריא". הרעיון הוא לדאוג היום לבריאות של מחר – שמירה על אורח חיים בריא מגיל צעיר המאפשרת לחיות חיים בריאים ואיכותיים יותר".

    ר' אריה קליין, מנהל מגזר חרדי בדרום: " אין זה סוד שעשרות אלפי חרדים מתגוררים במחוז הדרום, להם מעניקה 'מכבי' את שירותי הרפואה הטובים בארץ, תוך הלימה וקשב לצרכיהם הייחודים. השקת מהלך 'מהיום למחר בריא', מהווה המשך ישיר למעורבות של מכבי בקהילה, באמצעותה יזכו מבוטחי מכבי בדרום למעטפת רפואית מתקדמת, שתעזור להם לשמור על בריאותם האישית והמשפחתית. הקפדה ומעקב שגרתי של כל המשפחה, על בדיקות חיוניות כמו אנמיה בקרב תינוקות, שמירת תזונה נכונה בקרב ילדים ובדיקות תקופתיות מתאימות לכל גיל ומצב, מחזקת את בריאות התא המשפחתי, מעודדת את המודעות לחשיבות הנושא, ומצילה חיים של ממש".

     

    "מכבי חוללה מהפך תפיסתי ומהפכה בריאותית שאין לה אח ורע במגזר החרדי", אמר ר' משה שלזינגר, מנהל השיווק של מכבי במגזר החרדי, "כשנכנסתי לתפקיד החשוב, לפני 15 שנה,  למדתי לעומק את נושא הבדיקות המקדימות, וגיליתי כי מכבי היא היחידה מבין קופות החולים שהשקיעה, ועודנה משקיעה, משאבים עצומים לעידוד המודעות לגילוי מוקדם, המציל חיים פשוט כמשמעו. היום ניתן להגיד בפה מלא כי התחולל לנגד עינינו מהפך של ממש בתפיסה הבריאותית, בהובלת מכבי. לאחר עבודה יסודית בנושא, זכינו לכך שכל גדולי ישראל סומכים את על הפעילות הרפואית. רק לאחרונה זכינו להתייחסות מפעימה בנושא הבדיקות המקדימות, ממרן שר התורה, הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א, במענה למכתבו של הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א. זאת בנוסף למכתב מיוחד, אותו קבלה מכבי מגדולי ישראל, המעודד בדיקות מצילות חיים".



    0 תגובות