חדשות המוסיקה – 16.02.13

    דוד קליגר ויואב דילאון 3 Comment on חדשות המוסיקה – 16.02.13

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חדש שמחת החיים 2 מחרוזת מיוחדת!

    500x486xSimchas-Hachaim2-500x486.jpg.pagespeed.ic.OsoI-id8c4לקראת חג הפורים התקבצו מיטב אמני המוזיקה היהודית מארה"ב ל-'קוקטייל מוזיקלי' שמח ומקפיץ, עם מיטב הלהיטים העכשוויים, האלבום 'שמחת החיים' הינו שני בסדרה, ומשתתפים בו הזמרים: מנדי ורדיגר, ישראל ורדיגר, בני פרידמן, שלוימי טויסיג, שימי ענגל, מנחם מאשקאוויטש ובצלאל גולד ועוד….

    על ההפקה המוסקלית נפתלי משה שניצלר, ועל ההפצה וההפקה בפועל וגם על השירה אחראי לא אחר מאשר מנדי ורדיגר מ'אדרת' שבא לביקור בארצינו הקדושה, ואף התראיין בנושא בתוכנית מוצ"ש חי, האזינו למחרוזת שנערכה במיוחד עבור המדור!.

     

    חדש הניגון האבוד שהלך לאיבוד!

    500x339xbichler-sadigura-500x339.jpg.pagespeed.ic.VPoY4iUeScאת הניגון החבד"י האבוד שבערי וועבר חידש כולנו מכירים, אבל בוא נשמע איך הוא קצת הלך לאיבוד…זה מה שהניבה שעה קלה של פנאי של המעבד פנחס ביכלר ומקהלת האחים ויינברגר באולפן ההקלטות, אם עד היום כבר הכרנו אותו כ'ניגון הבלתי מתכלה', אז הפעם זה אמיתי. מודולציה מטורפת מובילה אותו אל האין סוף בביצוע מעניין ושונה, כאמור לעיל הויינברגערס בהרמוניה מושלמת בניצוחו של פנחס ביכלר, כאשר פלייבק הולם הוצמד לו על ידי הקלידן שמוליק לוטרמן…ואתם כבר מוזמנים ללכת לאיבוד.

     

    חדש מיכאל שניצלר שיר על האדמו"ר מנדבורנא זצ"ל הקוויטעל האחרון!

    לפני כמה ימים חל יום דהילולא הראשון של האדמו"ר מנדבורנא זצ"ל, בשבוע שעבר נערך דינר מכובד כשבמהלכו הוקרנה מצגת מיוחדת על הרגעים האחרונים במחיצת האדמו"ר, כשחסיד מנסה להכניס לרעבע קוויטל אך כנראה מאחר את המועד, פטירתו של האדמו"ר הלוויתו וכו'…כל זאת עטוף בשיר יפה המבוצע ע"י מיכאל שניצלער ובשפת האידיש.

     

    חדש יואלי גרינפלד תזכנו!

    יואלי גרינפלד תזכנובחנוכה חשפנו כאן לראשונה את שיר של יואלי גרינפעלד "תזכנו" אותו הוא ביצע בערב מיוחד לארגוןן RCCS, בשבוע האחרון יצא אלבומו של גרינפלד תחת השם "תזכנו", אלבום שעובד בידי מיטב המעבדים כמו משה לאופר, לייב יעקב ריגלר, רולי אזרחי, ועוד…הלחן של שיר הנושא שייך למוטי אילוביץ, על העיבוד ידידינו יו"ר ועדת השופטים משה לאופר ועל ההפקה המוסיקלית נפתלי משה שניצלר.

     

    חדש משה מנדלוביץ אשרינו!

    זמר בשם משה מנדלוביץ, מגיש שיר חדש בשלוש שפות על לימוד התורה "אשרינו" שמו, שיר שיצא לכבוד דינר לישיבה בארה"ב.

     

    חדש יהונתן שלאגבאום כי אין!

    500x500xshlagbaum-KiEin-500x500.jpg.pagespeed.ic._kFtdzsMd_זמר חדש מארה"ב וזוכה בתחרות של 'עורה' – יונתן שלאגבאום יצא השבוע בסינגל חדש "כי אין" שמו, הלחן של שלומי קאופמן והעיבוד של רולי אזרחי והשיר ניתן להורדה חינם באתר החדש של שלאגבאום.

     

    חדש יש שמחה לכבוד חתונה בארה"ב!

    הלהיט "יש תקווה" ממשיך לקבל עוד גירסאות מעניינות, אחת מהן היתה בעברית כשהכוונה כמובן לשיר הבחירות ששודר כאן ברדיו, והנה עכשיו גירסא באידיש – לכבוד חתונה שהתקיימה בשבוע האחרון בארה"ב נכנסו יחד להזמר שרולי גרין (אחיינו של ליפא) יחד עם יוסי גרינברג לאולפנו של מוישי קרויס וזה מה יצא להם….משפחת שמלעצער המורחבת – מזל"ט!

     

    חדש אברומי וינברג לנגן ולנגן!

    500x438xavrumi-lenagen-500x438.jpg.pagespeed.ic.ogY9O5HI0dהזמר אברומי וייינברג צועד לקראת אלבום חדש, ומגיש סינגל נוסף "לנגן ולנגן" שמו, שם שכנראה גם ישא את שם האלבום עליו הוא עמל בשלוש שנים האחרונות, כשעל ההפקה המוסיקלית של האלבום מופקד המעבד הנודע ג'ף הורביץ, מילות השיר, אותם כתב והלחין וינברג בעצמו – מדברות על חיבתו הגדולה לעולם הנגינה, אשר כולו שבח והודיה לבורא עולם, אשר על כן – הוא לא יכול להפסיק לנגן… שיר קצבי מלא שמחה המתאים במיוחד לימים אלה של חודש אדר.

     

    חדש עידו פורטל הללויה!

    עידו פורטל חוזר לפרונט ומגיש את 'הללויה', סינגל ראשון מתוך אלבום חדש "הנני", שייצא בע"ה בקרוב. פורטל הקליט אחד-עשר שירים רובם מקוריים וחלקם ביצועים ועיבודים אישיים לשירי קודש מוכרים. את הללויה הלחין עידו בעת ששהה בלוס אנג'לס, "קראתי את מילות הפסוק והלחן נשמע לי מתבקש, רציתי מאוד לשלב בשיר הזה, איחוד סגנונות כמו ערבי, מזרחי ואפילו קאנטרי…". על העיבוד: עמית בן עטר.

     

    חדש נוי לביא הזיווג שלך!

    נוי לביא ממשיך להקליט את אלבום הבכורה שלו, כדי לשמח את עם ישראל ומגיש סינגל חדש "הזיווג שלך", סינגל השמיני מהאלבום שכתב והלחין בעצמו שיר שבא לעודד את אלה שהזיווג שלהם מתעכב… עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר עג'ם.

     

    ידיעות נוספות:

    – נספר לכם שבדיסק של עורה צפויות הפתעות רבות, עם כל גדולי זמר, באלבום גם שיר חדש של היום השמיני "גם זו" שמו.

    – יידל ורדיגר אוחז ממש בישורת האחרונה בהפקת האלבום, שיצא כנראה ממש בשבוע הקרוב.

    והנה הגענו לפינת המזל טובים, מזל טוב לר' יוסף משה כהנא נישואי ביתו (הערב – יום ג') שיזכו הזוג לבנין עדי עד, מזל טוב לאלי יזראלביץ לרגל הבר מצווה לבנו – הרבה נחת, והנה שורת חתני יום הולדת – מזל טוב לעפר גדנקן, לבצלאל קאהן, ולאברהם פרסטר לרגל יום הולדתם – שיזכו לעוד המון שנים מאושרות.

     

    חדש אלעד כהן זה השער!

    כרגיל נסיים בפינת סינגל השבוע…והפעם מדובר בסינגל מיוחד של השדרן והזמר אלעד כהן, שעושה חזקה ויוצא בסינגל שלישי "זה השער" שמו, הלחן של חיים שיר, העיבוד של עדי נתנאלי, אלעד שוחח עם מנחם טוקר בתוכנית מוצ"ש חי האחרונה ותיאר את כל העבודה על השיר ופרטים מעניינים, נוספים, כשבסוף השיחה חיכתה לאלעד הפתעה קטנה מיהודה שוקרון, ניתן לשמוע אותה בקישור המצורף!

    עד כאן להפעם, שבוע טוב – מלא בחדשות טובות והמון שמחה!



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ברוך השם שיש כאלה שירים!!! תמשיך ככה אברומי! תוציא עוד הרבה כאלה

    2. 1

      מי זה יהונתן ש-ל-א-ג-א-ב-א-ו-ם שמופיע ברשימה שם?