נחנכו מחלקות גניקו-אונקולוגית ואורטופדית חדשות

    עפר גדנקן No Comments on נחנכו מחלקות גניקו-אונקולוגית ואורטופדית חדשות

    אירוע היסטורי במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו: נחנכו מחלקות גניקו-אונקולוגית ואורטופדית
    סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן: "נבנה יחד עם הנהלת המרכז הרפואי ועיריית נתניה חדר מיון חדש עבור תושבי נתניה והשרון. תקצבתי בעשרים מליון ש"ח את הפרוייקט" * המנכ"ל מר נדב חן: "חנוכת שתי המחלקות הינם סנונית ראשונה לתנופה של בינוי ופיתוח!"

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שתי מחלקות אשפוז חדשות, מחלקה אורטופדית וגניקו-אונקולוגית, נחנכו ביום ראשון השבוע במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו, שבקרית צאנז נתניה.

    המחלקות, שבנייתן החלה לפני מספר שנים, מכילות עשרות מיטות אשפוז וממוגנות בחלקן הגדול לפי התקן הישראלי גם במצבי מלחמה לא קונבנציונאלית. בניית המחלקות התאפשרה הודות להתגייסות של ידידי המרכז הרפואי בארץ וברחבי העולם עבור הגשמת הפרוייקט המורכב.

    בערב חנוכת המחלקות השתתפו: רב העיר נתניה הרב הגאון רבי קלמן בר שליט"א, רב המרכז הרפואי הרב הגאון רבי חיים יעקב שוורץ שליט"א, סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, ראש העיר נתניה הגב' פיירברג-איכר, מנכ"ל המרכז הרפואי מר נדב חן, חבר ועד הנאמנים הישראלי של המרכז הרפואי יו"ר טמפו הר"ר יעקב יהודה בר, סגן נשיא ועידת התביעות מר שלמה גור, המנהל הרפואי פרופ' צבי שמעוני, הסמנכ"ל מר מאיר מרק ובכירים נוספים.

    הטקס החל בקביעת מזוזות ע"י המכובדים ובני המשפחות, וכן הסרת לוט מעל שלטי הנצחה של משפחות התורמים. לאחר מכן התקיימה קבלת פנים באולם הכינוסים של המרכז הרפואי, בהשתתפות עשרות רבות של רבנים, רופאים בכירים, חברי מועצת העיר ועוד.

    סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן אמר בטקס כי "חנוכת המחלקות הגניקו-אונקולוגיות והאורטופדית בלניאדו זה חשוב מאד, אבל אני מסתכל קדימה. הוריתי לצוותים המקצועיים במשרד הבריאות לתקצב בעשרים מליון ש"ח את הקמת המיון החדש בלניאדו, אני בטוח כי יחד עם הנהלת לניאדו ועיריית נתניה נוכל להגשים גם את היעד הזה לרווחתם של תושבי העיר והאיזור".

    בדברי ראש העיר נתניה צויין כי "בעוד כחודש נקיים בלניאדו סיור מקצועי עם קרן אמריקאית המעונינת לתמוך בפיתוח לניאדו – המרכז הרפואי העירוני שלנו, תמכנו לאורך כל השנים ונמשיך לתמוך הרבה מעבר למה שמצופה מרשות עירונית. אני מודה לצוות המדהים של לניאדו שעושה עבודת קודש".

    המנכ"ל מר נדב חן ציין בפני הנוכחים את תנופת הבינוי והפיתוח המתחוללת במרכז הרפואי בימים אלו "חנוכת המחלת הגניקו-אונקולוגית והאורטופדית הינם סנונית ראשונה. בעוד מספר שבועות נכניס מכשיר סי.טי חדש למיון, נחנוך שני חדרי רנטגן דיגיטליים, בעוד כעשרה חודשים תחנך מחלקת הדיאליזה החדשה ובעוד כשנה מרכז הלידה הכולל חדרי לידה חדשים ופגייה חדשה".

    ד"ר קלוד פיקאר, מנהל המחלקה האורטופדית, נשא נאום נרגש בו תיאר את עלייתו לארץ הקודש על מנת לעמוד בראש המחלקה האורטופדית לפני כעשרים שנה והכריז "יש מחלקה אורטופדית בנתניה!".

    בחלקו האחרון והמרכזי של המעמד זכו הנוכחים הרבים לבואו והשתתפותו של כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א, נשיא המרכז הרפואי. כ"ק האדמו"ר שליט"א בדברי קדשו העלה על נס את חשיבותה של מצות הצדקה והחסד, ובירך את התורמים ומשפחותיהם על הזכות שנפלה בחלקם להיות שותפים להגשמת נדרו וחזונו של אביו המייסד של המרכז הרפואי, כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז בעל 'שפע חיים' זצוק"ל.

    "הצדקה והחסד הם העמוד המקיים את העולם היום. ברוך ה' נדרו של אבא זצוק"ל מתגשם, אמנם אנחנו בתחילת הדרך ויש עוד מחלקות רבות שיבנו בקרוב בעזרת ה', אך יש על מה להודות ולהלל לרבש"ע עם חנוכתם של שתי מחלקות חדשות" אמר.



    0 תגובות