משכנתה מותאמת לצרכי כל משפחה

    עפר גדנקן No Comments on משכנתה מותאמת לצרכי כל משפחה

    בנק הפועלים משיק בימים אלה את הקמפיין "כל משפחה והמשכנתה שלה" – קמפיין שמדגיש את התאמת המשכנתה לצרכים המשתנים של המשפחה >> יועצי המשכנתאות המקצועיים של בנק הפועלים יתאימו את המשכנתה בדיוק לפי הצרכים של כל משפחה.

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנק הפועלים משיק בימים אלה את הקמפיין החדשני "כל משפחה והמשכנתה שלה" – קמפיין שמדגיש את הצורך בהתאמת המשכנתה לצרכים המשתנים של כל משפחה.

    מתוך הכרה בחשיבות ההתאמה האישית מעמיד בנק הפועלים לרשות כל משפחה את יועצי המשכנתאות המקצועיים שלו, שיתאימו את המשכנתה בדיוק לפי הצרכים ויכולת ההחזר של כל משפחה בהתחשב, בין היתר, בהכנסותיה כיום ובהכנסות הצפויות בעתיד, בשינויים הצפויים במצב המשפחתי ועוד. המסרים בקמפיין  חוברים אל המסר שמלווה את בנק הפועלים לאורך השנה כולה – פועלים איתכם בכל החלטה. גם בתהליך בחירת המשכנתה, בנק הפועלים מסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

    כחלק מהרצון של בנק הפועלים לסייע ללקוחותיו לבחור  את המשכנתה המתאימה להם, מציע הבנק גם שורת הטבות ושירותים ייחודיים להלוואות לדיור:

    הנחה של 500 ₪ בדמי פיתחת תיק -לנוטלי הלוואות לרכישה או לבניה עצמית בלבד.

    חודש חופש בשנה – תוכלו לבחור חודש בשנה בו לא תשלמו את התשלום החודשי של המשכנתה, והתשלום ידחה לסוף תקופת ההלוואה ויצטרף אל יתרת ההלוואה.*

    חופשת לידה – עם הולדת הבן או הבת במזל טוב תוכלו לדחות את תשלומי המשכנתה ב-3 חודשים. התשלומים ידחו לסוף תקופת ההלוואה ויצטרפו אל יתרת ההלוואה.

    ליווי צמוד ומקצועי- התאמה אישית של המשכנתה. לבנק הפועלים פריסת הסניפים הגדולה ביותר בכל חלקי הארץ.



    0 תגובות