קריית גת: נעדר אותר בשבת

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on קריית גת: נעדר אותר בשבת

    מתנדבי איחוד הצלה קיבלו קריאה מהמשטרה לסייע בחיפוש אחר אדם נעדר בשבת. במהלך החיפושים אותר הנעדר שסובל ממצב של היפותרמיה

    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שבת) קיבלו מתנדבי איחוד הצלה מסניף קרית גת את בקשת המשטרה לסיוע בחיפושים אחר קשיש שנעדר אמש בשעות אחה"צ וקיים חשש לחייו עקב מצבו הבריאותי.

    מתנדבי איחוד הצלה קיבלו בשבת בבוקר את אישורו של רכז ההלכה הארצי של הארגון הרב הלפרין לצאת ולסייע בחיפושים הנרחבים לאחר ששמע את הרקע של האירוע.

    לאחר חבירה של המתנדבים עם המשטרה בחפ"ק שהוקם בתחנת המשטרה בעיר חולקו המתנדבים לגזרות חיפוש מוגדרים מראש, מתנדבי איחוד הצלה סרקו במשך שעות רבות במהלך השבת במזג האוויר הסוער באמצעות אמבולנס ואופנולנסים של איחוד הצלה, וטרקטורון שהגיע מסניף איחוד הצלה בבית שמש במיוחד לסיוע בחיפושים באזורים מוגבלי גישה לכלי רכב.

    במהלך החיפושים התקבלה קריאה מאזרח על אדם מוטל ברחוב מלכי ישראל, אמבולנס של איחוד הצלה ביחד עם שוטרי תחנת קרית גת הגיעו יחדם לכתובת האירוע ואיתרו את הקשיש כשהוא בהכרה מלאה וסובל מהיפותרמיה קלה, יחד הכניסו אותו לתוך האמבולנס וחיממו את גופו הרטוב מהגשם וערכו לו מספר בדיקות רפואיות שהיו תקינות.

    יענקי ויינברג רכז המבצעים בסניף איחוד הצלה בקרית גת אמר: "מתנדבי איחוד הצלה ערוכים לתת מענה רפואי לאורך כל השנה 24/7 גם בשבתות לפי ההלכה אותה מתווה אגף ההלכה באיחוד הצלה, גם במקרה כמו זה שיש בו חשש ממשי לחיי אדם נענו מיד מתנדבינו באישורו של רכז ההלכה הארצי באיחוד הצלה לצאת ולסייע בחיפושים הנרחבים, שמחתי לשמוע שמתנדבי איחוד הצלה יחד עם שוטרי תחנת קרית גת איתרו את הנעדר במצב יציב, אני רוצה להודות גם לעשרות המתנדבים של איחוד הצלה מקרית גת וסניף בית שמש שהקדישו מזמנם שעות ארוכות במהלך השבת בנסיון לאתרו".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אין על איחוד הצלה מס אחת בהצלת חיים.

    2. 2

      גם אני מסכים שאין כמו איחוד הצלה בעןלםםםםםםםםםםםםםםם

    3. 1

      אלופים, אין עליכם.