הימין מגבה: "למרות ההחלטה – נמליץ על נתניהו, מדובר בניסיון פוטש"

    איתי גדסי No Comments on הימין מגבה: "למרות ההחלטה – נמליץ על נתניהו, מדובר בניסיון פוטש"

    לאחר הודעת היועמ"ש על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע על שוחד ומרמה והפרות אמונים בכפוף לשימוע, במפלגות הימין מגבים את נתניהו והתחייבו להמליץ עליו, "חזקת החפות עומדת לו" | ש"ס: "נתניהו הוא האיש המתאים ביותר להנהיג את המדינה בעת הזו ונתמוך בו" | אייכלר: "כל מי שעיניו פקוחות יכול לראות קו אחד של מהפכה שלטונית, התיקים שנתפרו לנתניהו. בגלל עמידתו בראשות קואליציית ימין-חרדים" | קו הגנה

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגות הימין מגיבות לאחר פרסום ההחלטות בתיקי נתניהו היום (חמישי) על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בהם שוחד ומרמה והפרות אמונים. על פי החשדות נתניהו ניס לפעול למען יו"ר בזק שאול אלוביץ' ולשם כך התמנה לשר התקשורת במקומו של גלעד ארדן. בימין הודיעו כי למרות החלטה הם ימליצו על נתניהו כמועמד לראשות הממשלה ולהרכבת הקואליציה. חלק מן המפלגות הגיבו בחצי גיבוי ולא נתנו את הגיבוי שנתניהו מצפה לו.

    תגובת איחוד מפלגות הימין: "כל אדם, גם בנימין נתניהו, זכאי עד אשר מוכחת אשמתו ולכן רשימת איחוד מפלגות הימין תמליץ אחרי הבחירות על ראש הממשלה נתניהו כמועמדה להרכבת ממשלת ימין חזקה ויציבה.

    עם זאת, ולאור ניסיון העבר המר, ברור היום יותר מתמיד שרשימת איחוד מפלגות הימין, היחידה שמחויבת באמת לארץ ישראל, חייבת להיות גדולה וחזקה כדי שלא נמצא את עצמנו יום אחרי הבחירות עם ממשלת ביבי-גנץ-לפיד שעלולה להוביל אותנו להקמת מדינת טרור פלשתינית".

    תנועת ש"ס הגיבה להחלטת היועמ"ש: "כפי שהודענו מתחילת הדרך, ש״ס תתמוך אך ורק בבנימין נתניהו לראשות הממשלה ותמליץ עליו לנשיא להרכבת הממשלה הבאה. נתניהו הוא האיש המתאים ביותר להנהיג את המדינה בעת הזו ונתמוך בו בתפקידו כראש הממשלה ככל שהחוק יתיר לו".

    סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר על הגשת כתב החשדות נגד נתניהו: "לראש הממשלה, כמו לכל אזרח אחר, עומדת חזקת החפות והיושר האישי. כל מי שעיניו פקוחות יכול לראות קו אחד של מהפכה שלטונית, שעומד מאחורי כל החקירות והתיקים שנתפרו לנתניהו. הכל בגלל עמידתו בראשות קואליציית ימין-חרדים.

    ברור שאם הוא היה מתיישר לפי מנגינת השמאל האנטי דתי, התקשורת היתה מאתרגת אותו כמו שקורה לאלפי פקידי ציבור, שאיש אינו חוקר אותם, על מעשים דומים.
    אין חבוש מתיר עצמו מבית האסורים. גם ראש הממשלה לא הצליח להגן על עצמו מפני שלטון הדיקטטורה של התקשורת והמשפטנים העומדים לרשותם.

    כל אזרח חרדי יודע היום שהדרך היחידה להגן על הדמוקרטיה וזכויות האדם, מפני רדיפת שלטון הבגץ וזרועותיו, היא 'יהדות התורה' חזקה ומשפיעה שתפעל כחלק מקואליציית נתניהו, לחוקק חוקי התגברות נגד גזירות השלטון הדיקטטורי חסר החמלה והצדק האנושי".

    במפלגת "הימין החדש" הגיבו בקרירות אך הבטיחו להמליץ על נתניהו: כפי שאמרנו מתחילת הדרך, לראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומדת חזקת החפות ככל אזרח אחר במדינה. אנו מכבדים את החלטת היועץ המשפטי לממשלה, אך כפי שאמר היועץ במילותיו שיבוא לשימוע בלב פתוח ונפש חפצה, כך גם אנחנו נמתין לתום השימוע. מפלגת 'הימין החדש' תמליץ לנשיא המדינה להטיל על בנימין נתניהו את משימת הרכבת הממשלה הבאה".

    בעוצמה יהודית מגיבים בחריפות להודעת היועמ"ש מנדלבליט לפיה יוגש כתב אישום כנגד ראש הממשלה ואומרים כי "לטעמנו מדובר בנסיון פוטש לראש הממשלה. היועץ המשפטי לממשלה אינו אמור לקבוע מי יהיה ראש הממשלה בישראל".

    עוד אומרים בעוצמה יהודית, כי "לאורך כל שנות כהונתו של נתניהו מתחנו עליו ביקורת חריפה בעניינים מדיניים ופוליטיים. נתניהו לצערנו התפשר, לא קיים הבטחותיו לעם בישראל והיה צריך לגלות מדיניות נחושה ביחס לחמאס ואויבי ישראל. אולם בעניין חקירותיו של נתניהו הצדק עמו. עצם ההודעה על הגשת כתב האישום חודש לפני מועד הבחירות, היא נסיון להפיל ראש ממשלה מכהן, ואולם כאשר מדובר בתיקים העולה מהם צחנה של אכיפה בררנית הצחנה גדול אף יותר. נציגי עוצמה יהודית בכנסת לא יושפעו מהחלטת היועמ"ש הערב".

    יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן על החלטת היועמ"ש: "במדינת ישראל הגוף היחיד המוסמך לקבוע האם בן אדם אשם או זכאי זה אך ורק בית משפט. חזקת החפות שמורה לכל אדם, גם לראש הממשלה. הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע אינה פסק דין חלוט. לכן מבחינתנו, ראש הממשלה בנימין נתניהו רשאי להתמודד בבחירות לכנסת כמו כל מועמד אחר".

     

     



    0 תגובות