בליכוד מגיבים: "רדיפה פוליטית; התערבות בוטה בבחירות"

    איתי גדסי 2 Comment on בליכוד מגיבים: "רדיפה פוליטית; התערבות בוטה בבחירות"

    במפלגת הליכוד מגיבים לכתב האישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרו: "מסע הצייד נגד ראש הממשלה התחיל בניסיון להדביק לו ארבעה תיקי שוחד. כבר עכשיו, עוד לפני השימוע, שלושה מהם קרסו"

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו צילום: תומר נוברג, פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתב האישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. במפלגת "הליכוד" הגיבו ואמרו: "איש לא מופתע מהודעת היועץ שהגיעה אחרי שלוש שנים של מכבש לחצים אדיר שהופעל עליו על ידי התקשורת, השמאל והפקידות המשפטית כדי שיגיש נגד ראש הממשלה כתב אישום בכל מחיר – גם כשאין כלום. העיקר שזה יהיה לפני הבחירות".

    לדבריהם: "מדובר ברדיפה פוליטית. מסע הצייד נגד ראש הממשלה התחיל בניסיון להדביק לו ארבעה תיקי שוחד. כבר עכשיו, עוד לפני השימוע, שלושה מהם קרסו. גם שאר הטענות יקרסו כמו מגדל קלפים כשראש הממשלה יתעמת עם עדי המדינה, יביא עשרות עדים שבאופן תמוה לא נחקרו ויציג את המסמכים והפרוטוקולים שמוכיחים שכל פעולותיו והחלטותיו של ראש הממשלה נעשו כדין".

    עוד אמרו בליכוד: "פרסום חד צדדי של הודעת היועץ כחודש בלבד לפני הבחירות, מבלי שניתנת לראש הממשלה הזדמנות להפריך את האשמות השווא הללו, היא התערבות בוטה וחסרת תקדים בבחירות. מטרתה אחת: הפלת ממשלת הימין בראשות נתניהו והעלאת ממשלת שמאל בראשות לפיד-גנץ. אסור לתת לזה לקרות".

    בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ימסור הצהרה לתקשורת ממעון ראש הממשלה בירושלים בשעה 20:00.

    כאמור, לפני דקות אחדות, היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט פרסם את החלטתו על הגשת כתב אישום בכפוף לשימוע נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעל השליטה בחברת בזק שאול אלוביץ' ומו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס. כנגד ארנון מילצ'ן, סטלה הנדלר ושרה נתניהו, החליט היועמ"ש שלא להגיש כתב אישום.

    בתיק 1,000 – פרשת המתנות, החליט היועמ"ש להגיש כתב אישום כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו על מרמה והפרת אמונים ולא על שוחד. בתיק 2,000 – פרשת מוזס, החליט היועמ"ש להגיש כתב אישום כנגד נתניהו במרמה והפרת אמונים וכנגד מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, על שוחד. בתיק 4,000 – פרשת בזק, החליט היועמ"ש להגיש כתב אישום על שוחד, ומרמה הפרת אמונים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ובעלי חברת בזק, שאול אלוביץ'.

    כזכור, במהלך היום ניסו בליכוד למנוע את פרסום החלטת היועמ"ש באמצעות עתירה בבג"ץ, אך בג"ץ לא קיבל את העתירה ולא מנע ממשרד המשפטים לפרסם את ההחלטות.
    יצוין כי היועץ המשפטי לממשלה החליט שלא להעביר לפרקליטים ולא לפרסם את חומרי החקירה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק בינימין נתניהו לראשת הממשלה
      שמולאנים קבינמט .