בנט נגד הרבנות הראשית: "תומך בהרחבת הגיורים ומערך הכשרות ברוח צהר"

    עמית דניאל 1 Comment on בנט נגד הרבנות הראשית: "תומך בהרחבת הגיורים ומערך הכשרות ברוח צהר"

    מביש: יו"ר הימין החדש, שר החינוך נפתלי בנט, יוצא כנגד עמדת הרבנות הראשית לישראל ומצדד בוועדת ניסים: "תומך בהרחבת הגיורים" | על מערך הכשרות: "צריך להרחיב – ברוח צהר" | וגם, מדגיש: "זו עמדת כל חברי הימין החדש"

    בנט צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הימין החדש, השר נפתליי בנט, יוצא נגד הרבנות הראשית לישראל, הרבניים הראשיים ומערך הכשרות והגיורים של הרבנות ואומר כי הוא בעד ועדת ניסים ובעד הרחבת הגיורים ומערך הכשרות. "הייתי אומר שהימין החדש הוא ברוח צהר", אומר בנט, "אם הייתי צריך לאפיין את הרוח של הימין החדש כך הייתי מאפיין את זה, ברוח צהר".

    בנט אומר כי ההסכמה על דרכה הדתית של מפלגתו כדרכו של ארגון צהר, כוללת את כולם. "גם החילונים גם הדתיים בימים החדש, כולנו ברוח צהר".

    באשר לגיורים ולוועדת ניסים, כנגד מסקנותיה יצאו חוצץ רבנים רבים ובראשם הרבנים הראשיים לישראל, אומר בנט: "כולנו בימין החדש תומכים בהרחבת הגיורים על פי ועדת ניסים. גיורים אורתודוקסיים כמובן, אבל בתפוצה יותר רחבה וכמובן ברוח יותר נעימה, ברוח צהר".

    בנוגע למערך הכשרות האלטרנטיבי של צהר, כנגדו יצאו גם כן רבנים רבים בטענה כי הוא גורם למכשלה רבה, אומר בנט: "כולנו בימין החדש רוצים להרחיב ולשפר את מערך הכשרות, ברוח צהר".

    בנט אומר כי "אלה דברים שבעבר מטעמים מובנים אי אפשר היה לעשות זאת דרך הבית היהודי, כי היתה מחלוקת פנימית, הפעם אין מחלקות פנימית".

    את הדברים אמר בנט בריאיון לאתר כיפה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט מתמיד נתניהו רמז שאתה לא דתי ובטוח רפורמי פוליטיקאי זול יותר גרוע מטיבי אצביע לערבים ולא לך עוכר ישראל עשיר חושב רק איך להתיפייף בתקשורת ילד שמנת