דרך הקפה: התוצאות המלאות של מדגם קופיקס

    איתי גדסי No Comments on דרך הקפה: התוצאות המלאות של מדגם קופיקס

    רשת קופיקס השיקה קמפיין בחירות ראשון מסוגו והיא מציעה ללקוחותיה להשתתף במדגם ענק הכולל מאות אלפי משתתפים ולהשפיע על בחירת המועמד לראשות הממשלה ששמו יתנוסס על כוס הקפה שלהם

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת קופיקס הציבה בסניפיה כוסות לשתיה חמה עליהן מתנוססים שמות המועמדים המובילים לראשות הממשלה. הלקוחות בוחרים לשתות את הקפה מכוס הנושאת את שם המועמד המועדף עליהם. קופיקס מציעה גם כוסות קפה עם ריבוע לבן ריק, שבו ניתן יהיה לרשום שם מועמד/מפלגה נוסף, שלא מבין חמשת המועמדים ששמם מודפס. שם המועמד יירשם בקופה וייספר במדגם.

    מאות אלפי כוסות שתייה חמה הנמכרות ברחבי הארץ, מהווים בסיס להערכה לגבי תוצאות הבחירות הקרבות והעדפות העם. כך יוכל כל אחד מהקונים להשתתף באופן אקטיבי בתוצאות המדגם של רשת קופיקס. המהלך מתבצע ב-145 סניפי רשת בתי הקפה והסופרים הפזורים ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום ויימשך עד הבחירות. כל סניפי הרשת מותגו ברוח הבחירות, בכרזות הקוראות ללקוחות לקחת חלק ולהשתתף במדגם.

    נתוני המדגם שנאספו מכל סניפי הרשת בארבעת הימים האחרונים מיום השקת המהלך נותנים תמונת מצב של הלך הרוח הפוליטי ברחוב הישראלי: בנימין נתניהו מוביל עם 55%, מלקוחות קופיקס שבחרו לשתות את הקפה שלהם בכוס שתמונתו מתנוססת עליה, אחריו, בפער ניכר, בני גנץ ויאיר לפיד עם 22%.

    נפתלי בנט ואבי גבאי צמודים עם פער מזערי ביניהם ובפער גדול מהמועמדים המובילים: נפתלי בנט -6.68% ואבי גבאי -5.60%.

    ובאיזו עיר הכי רוצים להשאיר את ביבי על כסא ראש הממשלה? בראש העין ועפולה נרשמו אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר לביבי – 82%, ובעפולה 80%.

    קבוצת תומכי גנץ ולפיד הגבוהה ביותר נמצאת דווקא בגדרה שם כ-39% בחרו בהם לרשות הממשלה אך ביבי עדיין מוביל בעיר עם כ-49%.

    תמונת המצב בערים הגדולות: ביבי מוביל גם בירושלים ובתל אביב עם 62% בירושלים ו50% בתל אביב, יאיר לפיד ובני גנץ זוכים בתל אביב ל38% לעומת 12% בלבד בירושלים.

    אירם גרייבר מנכ"ל רשת קופיקס אמר: "הבחירות הקרובות הן נושא המעניין את כל אזרחי ישראל, ואנו רואים היענות רבה והתלהבות בסניפים מהאפשרות לבחור ולהצביע באמצעות כוסות הקפה של קופיקס. החיבור לקופיקס שהינה רשת "של העם" הוא טבעי. עשרות אלפי הכוסות שנמכרות ביום בסניפינו הפזורים בכל רחבי הארץ לצד העובדה שכל אחד יכול לקנות קפה או משקה חם אחר ולהשתתף במדגם, נותנות תוצאות המשקפות את הלך הרוח ברחוב הישראלי מעצימות את אווירת הבחירות".

    עם זאת, המדגם אינו מבוסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות ולכן אינו מתיימר להוות סקר רשמי.



    0 תגובות