"נס, קיבלנו את הילד בחזרה": כך ניצלו חיי הפעוט מדלקת קרום המח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "נס, קיבלנו את הילד בחזרה": כך ניצלו חיי הפעוט מדלקת קרום המח

    השבת שתיזכר לנצח בבית משפחת ורטהיימר במודיעין עילית: שטפי הדם שלא אובחנו במרפאת "טרם" המקומית, ההתעקשות ללכת למיון ב"שערי צדק" והטיפול נמרץ במשך חמש שעות | "ועל ניסיך.."

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את שעות אחר הצהריים של השבת האחרונה, שמעון ורטהיימר ואשתו לא ישכחו מהר. בכל זאת, לא בכל יום זוכים לנס כל כך גדול. "הקב"ה החזיר לי את בני", אומר האב המרוגש.

    הכל החל בשבת האחרונה, שמעון ורטהיימר בנו של ר' ישראל ורטהיימר עוזרו ונהגו האישי של ח"כ מאיר פרוש, מבחין בבנו אהרן בן השנה ו-3 חודשים כי אינו חש בטוב. חום גופו עלה ולאחר זמן קצר החום ירד. זמן קצר לאחר מכן הוא מבחין כי ברגליו של בנו ישנם כתמים הנראים כשטפי דם. הוא ואשתו מתייעצים עם אנשים מקהילת בויאן אליהם הם משתייכים, ומחליטים ללכת לטרם במודיעין עילית, עיר מגורם".

    "כשעה לפני צאת השבת הגענו לטרם עם הילד, הרופאים חשבו שם שאולי יש לו חצבת והפנו אותנו לחדר צדדי לשהות שם. בינתיים ערכו לילד בדיקות מקיפות. תוצאות הבדיקות שללו את האפשרות לחצבת. עשו בדיקות נוספות שהתוצאות היו תקינות. לאחר זמן אמרו לנו אתם יכולים ללכת לבית חולים להמשך בדיקות".

    אבי הילד החליט להתייעץ עם אביו, ישראל ורטהימר המשמש כחובש בכיר במד"א, במשך עשרות שנים. הוא תיאר לאביו את הכתמים שעל הילד, ואביו אמר לו 'טוס מהר לביה"ח'. הבן לבית החולים "שערי צדק".

    הוא מספר, "הרופאים, במיון ילדים, ראו אותנו נכנסים למיון והבחינו ברגלו של הילד. הם 'חטפו' את הילד היישר לטיפול נמרץ ילדים. למעלה מ-5 שעות הם ערכו טיפול מאסיבי לייצב את מצבו", מספר האב ואומר: "הרופאים אמרו לי 'הוא הגיע במצב קריטי עם דאגה לחייו בשל דלקת קרום המוח'".

    "בזמן שהרופאים נלחמו על חייו, כפשוטו, אנחנו קרענו שערי שמים בתפילות ותהילים ובמקביל שוחחנו עם בית מרן האדמו"ר מבאיאן שבירך אותנו. לאחר 5 שעות הרופאים יצאו ובישרו שהצליחו לייצב את מצבו והוא יצא מכלל סכנה", מסיים האב את סיפורו המרגש.

    לבקשת הורי הילד, אנו מביאים את הסיפור כדי להודות על הנס הגדול.

    שמעון ורטהיימר מוסיף: "אנו מודים לצוות מיון ילדים של ביה"ח שערי צדק, למנהלת ד"ר שרית שחרור קרני ולכל הצוות הנפלא, שעל אף שסיימו את משמרתם נשארו עוד הרבה מאד זמן כדי להציל את חייו של בנינו. אמנם צריך עוד הרבה תפילות והחלמה לילד, אך את השעות הקשות ב"ה עברנו ומצבו הוטב".

    הוא ממשיך ואומר: "אנו רוצים להעביר מסר להורים. אם ילדכם לא מרגיש טוב, יש לו חום שירד מהר – זה צריך להדליק נורת אזהרה להורים. לא לוותר, ללכת לרופא ואם צריך גם לביה"ח אפילו שזה אומר להמתין זמן רב בתור".

    אנא התפללו לרפואתו השלימה של אהרן בן פינא ריילא, הזקוק לרחמי שמים.

    מרשת מרפאות 'טרם' נמסר: "מרשת 'טרם' נמסר: "רופאי 'טרם' הפנו את הפעוט למיון לאחר חשד לדלקת קרום המוח".

    עם זאת יצוין, כי המסמכים הרפואיים שהגיעו לידינו ולא פורסמו מחמת צנעת הפרט, לא כוללים אבחנה לדלקת קרום המח.

     

    הבהרה:

    "בהמשך לכתבה שפורסמה ביום 25 בפברואר, 2019, יובהר, כי המטופל נבדק ואובחן על-ידי רופאי טר"מ  באופן מקצועי, מכיוון שהמצב הצריך המשך בירור, והטיפול הנצרך אינו ניתן במרפאות טר"מ, הופנה המטופל על-ידי רופאי טרם להמשך טיפול ובדיקות בחדר מיון בבית החולים., אין באמור בכתבה כל אמירה ו/או רמיזה לפיה לכאורה רופאי טרם לא ערכו את הבדיקות הנדרשות ו\או לא אבחנו את המטופל כראוי ו\או לא הפנו את המטופל באופן מידי לבית החולים, וככל והובן ע"י מאן דהוא אחרת אין הדבר נכון וזוהי הבהרת המערכת בעניין.



    0 תגובות