בעוצמה יהודית לא שותקים: "דמם של חברי אייפא"ק לא נשפך בפיגועים"

    איתי גדסי 3 Comment on בעוצמה יהודית לא שותקים: "דמם של חברי אייפא"ק לא נשפך בפיגועים"

    במפלגת הימין 'עוצמה יהודית' תקפו את ההתערבות הבוטה של הארגון היהודי-אמריקני אייפא"ק בבחירות בישראל. במפלגה אמרו, "קודם כל תחזרו הבייתה ואז תקבלו יחד איתנו החלטות. באייפא"ק שמחים בעליית השמאל והם לא יספגו את הפיגועים הרצחניים שמתרחשים כאן"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוצמה יהודית מגיבים הערב (שבת) לדברי הארגון היהודי-אמריקני איפא"ק לפיהם לא ייפגשו חברי הארגון עם אנשי 'עוצמה. בעוצמה'. דבר שבשמאל בירכו בחום וקידמו בברכה את ההתערבות הבוטה בבחירות הפנימיות. נתניהו תקף את המתקפה כנגד אנשי הימין ואמר כי לשמאל לא הייתה בעייה לשבת ולחבור למפלגות ערביות שהסיתו כנגד ישראל.

    במפלגה אומרים כי "אנו קוראים לחברי איפא"ק לעשות את המהלך המתבקש ולשוב הביתה לארץ ישראל לפני שהם מתערבים בבחירות. כשיגיעו לכאן יוכלו להיות שותפים בהכרעות הגורליות והקיומיות של העם היושב בציון ונשמח שיקבלו החלטות יחד עם אזרחי מדינת ישראל".

    עוד הוסיפו: "מכל מקום הצביעות של איפא"ק זועקת לשמיים; מעולם לא שמענו את אנשי איפא"ק מגנים בכזו חריפות את התמודדות חנין זועבי ואחמד טיבי בכנסת. הם גם מעולם לא יצאו נגד גורמים בשמאל הישראלי כמו עופר כסיף המבקשים לבטל את המדינה היהודית".

    שמחים בעליית השמאל: "בכל מקרה ידע הבוחר הישראלי שההתנגדות של איפא"ק נובעת מדבר אחד: הם מבקשים לראות בעליית השמאל הישראלי וישמחו בממשלה שמוסרת שטחים ונותנת נשק לאוייב. הרי בסופו של יום לא חברי איפא"ק ישלמו את מחיר הפיגועים ושפיכת הדם של תושבי מדינת ישראל"



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      רק יחד …
      של אלי ישי

    2. 2

      ערגון שמאל ששייך לסדר העולמי החדש הבונים החופשיים שרוצים להגיע לפתרון הסופי -השמדת עם ישראל מהעולם! לפיהם מדינת ישראל הוא מחנה ריכוז גדול.
      ככה דרך לא דרך מתבצע תהליך גאולת עם ישראל!!!