לוין נגד שקד: "כשר המשפטים אבצע מהפכה דרמטית במערכת המשפט"

    אסתי פלד No Comments on לוין נגד שקד: "כשר המשפטים אבצע מהפכה דרמטית במערכת המשפט"

    שר התיירות יריב לוין (הליכוד) התראיין ל'מהדורה המרכזית', על השריונים בליכוד: "חייבים לתת לראש הממשלה מרווח פעולה מול המפלגות החדשות" | מפלגות הימין: "הפיצול הוא הרס. ראשי מפלגות קטנות יצרו משברים מלאכותיים משיקולים פוליטיים" | תיקי ראש הממשלה: "פרסום ההמלצות התערבות גסה בבחירות" | האזינו

    ח"כ יריב לוין צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התיירות יריב לוין (הליכוד) התראיין היום (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על סוגיית השריונים בליכוד, הפיצול בימין, משרד המשפטים בו הוא מעוניין ןחקירות ראש הממשלה.

    שיריונים: "ראש הממשלה זקוק למרווח תימרון במציאות שנוצרה, ראשי מפלגות בוחרים בעצמם את המועמדים ולכן צריך לתת לראש הממשלה את המרווח לבחור אנשים חדשים במערכת".

    מומלצי ראש הממשלה לא הצליחו בגדול: "ההצבעה היא מאוד אישית בפריימריז, חברי התנועה מביאים את השיקול האישי שלהם, גם ההתנהלות במשרדים של חברי הכנסת. בסך הכל נבחרה רשימה מגוונת וייצוג רחב".

    המפלגות הקטנות: "הפיצולים הבלתי נגמרים והבלתי נסבלים, זה חוסר אחריות מוחלט. בסוף השאלה כמה מנדטים הליכוד לקבל. כי אם נרד מחול התקשורת כנגד הליכוד יתחיל, יש חשש כי מול הלחץ הגדול כאילו ראש הממשלה לא קיבל מנדט להרכיב את הממשלה".

    בית המשפט העליון: "לו תיק המשפטים יופקד בידיי אעשה כל מאמץ לעשות שינויים מרחיקי לכת ממה ששקד עשתה. וגם שבית המשפט העליון סיכל חוקים של הכנסת כמו הוצאת המסתננים, אם תהיה הצבעה משמעותית לליכוד ולא נאלץ להעביר את התיק למפלגות קטנות אלה יישאר ביידינו".

    מרכז: "אין מפלגת מרכז אלו מפלגות שמאל. בני גנץ אומר בצורה ברורה בעניין אחד, אנחנו נשמור על גושי ההתיישבות וזה אומר על וויתור שאר חלקי המולדת, זה רק דוגמא אחת שמדובר בניסיון לא מוצלח של השמאל להתחפש למרכז".

    תיק ראש הממשלה: "מדובר בהתערבות גסה במערכת הבחירות אם יפורסם המלצה לכתב אישום, מכיוון שאין לראש הממשלה אפשרות להגיב בצורה מסודרת בשימוע. הציבור לא יקבל התערבות כזאת בבחירות".

    האזינו לראיון המלא:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות